شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳
Saturday, 21 September 2024

    هفته دفاع مقدس گرامی باد

    «زنده نگهداشتن یاد شهیدان، کمتر از شهادت نیست». (مقام معظم رهبری)
    هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاور مردیهای رزمندگان و شهدای عزیز گرامی باد.
    روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)و حضرت امام جعفر صادق (ع)تبریک و تهنیت باد

    میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت،اسوه اخلاق نیکو، حضرت محمد مصطفی (ص)و جامع علم و عمل و عبادت، پرچم دار شاهراه ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) تبریک و تهنیت باد.
    روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    حضور معاون پشتیبانی بهزیستی خوزستان در میز خدمت مصلی اهواز

    ظهر امروز سعید عبدالهی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خوزستان ،پس ازآیین عبادی _سیاسی نماز جمعه در میز خدمت بهزیستی مستقر در مصلای مهدیه امام خمینی (ره)اهواز ،پاسخگوی درخواستهای مردمی شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،عبدالهی  به همراه نماینده اداره بهزیستی شهرستان اهواز به صورت چهره به چهره، ضمن پاسخگویی  به مراجعه کنندگان ،پیگیری درخواستهای مردمی و جامعه هدف بهزیستی  را در دستور کار قرار دادند.

    پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)

    مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان،در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت ، ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    " یدالله علی الجماعة"

    دست خدا بر سر جماعت است«پیامبر اکرم (ص)"

    هفته مبارک وحدت،میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)  نوید بخش همدلی و همبستگی برای نیل به اهداف عالیه اسلامی  و  پیام‌آور برادری، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در سایه قرآن کریم، سنّت و سیره رسول اکرم (ص) و فرصتی بسیار مغتنم برای حرکت مسلمانان در مسیر تحقق بسترهای تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.

    فرارسیدن ۱۷ربیع‌الاول  میلاد فخر عالمیان، پیامبر صلح و دوستی، مایه مسرّت اولیاء، غایت و آمال اوصیاء و آخرین فرستاده باری تعالی است که مردم را بر محور کلام بر حق و آسمانی " قولوا لا اله الا الله تفلحوا " گرد هم آورد.

    وجود پربرکت حضرت محمد مصطفی (ص) نوید بخش آزادی و مهربانی و روشن کننده راه انسانیت برای تمام انسان های آزاده جهان و در تمام ادوار بوده است چرا که آزادی و معرفت به هستی متعلق به ذات تمامی انسان هاست.

    اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام و  هفته وحدت و همچنین ولادت امام جعفر صادق (ع)، الگوی صدق باطنی و حقیقی ،به کلیه مسلمانان به ویژه همکاران شریف خود در سازمان بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش، از خداوند منان توفیق زندگی در سایه سار درخت یگانگی و وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ کاشته اند، مسالت می نمایم.

    مهران کریمیان

    مدیرکل بهزیستی استان خوزستان

    پویش همه حاضر در شهرستان اهواز با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان آغاز شد

    ظهر امروز۲۸ شهریور ماه ،در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به تامین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و بی بضاعت، پویش "همه حاضر" ،همزمان با سراسر کشور با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان در شهرستان اهواز  آغاز شد.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،این پویش در راستای تامین لوازم تحریر و البسه، کیف و کفش دانش‌آموزان و با اولویت خانوارهایی که قادر به  تامین لوازم ضروری آموزشی و تحصیلی فرزندان خود نیستند، اجرا خواهد شد.

    محسن حسین پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهواز در این باره گفت: به همت خیرین و با همراهی مراکز ارائه دهنده خدمات بهزیستی ( مثبت زندگی)، با تدارک مراسمی در  حسینیه ی  یکی از محلات کم برخوردار اهواز باحضور مدیر کل بهزیستی خوزستان، کیف و لوازم تحریر تهیه شده به دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

    حسین پور افزود:در مرحله اول این پویش که امروز برگزار شد ۴۰۰ عدد  کیف هر کدام به ارزش ۱۲ میلیون ریال و ۳۵۰ بسته لوازم تحریر هر کدام به ارزش  ۶میلیون و پانصد هزار ریال، مجموعا به ارش شش میلیارد و هفتصدوپنجاه میلیون ریال،  به دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش اهداشد .

    وی خاطر نشان کرد: مرحله دوم پویش همه حاضر در روز یکشنبه اول مهرماه توسط بهزیستی شهرستان اهواز برگزار خواهدشد .

    صفحه1 از418

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز100
    دیروز583
    این هفته4039
    این ماه10529
    کل566443

    1403-06-31

    سامانه معبر

    پوستر سامانه معبر