به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان، مدیرکل بهزیستی خوزستان در خلال ملاقات مردمی که با هدف شنیدن مشکلات و نیازهای ایشان برگزار می شود گفت: این جلسات علاوه بر فراهم کردن شرایطی برای شناخت بهتر نیازها و پیگیری مشکلات مددجویان، فرصتی را برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات جهت بهبود وضعیت خدمات رسانی بهتر بهزیستی به مردم را ایجاد می کند.
وی ضمن اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع افزود: کلیه کارکنان و مددکاران ما در بهزیستی، باید با روی باز و گوش شنوا به مسائل و مشکلات جامعه هدف، توجه کرده و با تکیه بر دانش تخصصی و حرفه ای خود، محترمانه و مسئولیتپذیرانه پاسخگوی سوالات ایشان بوده و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.
گفتنی است ملاقات مردمی با مدیرکل بهزیستی استان، هر دوشنبه با محوریت بررسی مشکلات و دغدغههای اقشار مختلف جامعه بهویژه مددجویان تحت پوشش در دفتر مدیریت این اداره کل برگزار می شود.