- دفتر مدیریت عملکرد
دفتر مدیریت عملکرد شامل زیر گروه های:
• ارزیابی عملکرد
• پاسخگویی به شکایات
• بازرسی
شرح وظایف:
- انجام شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه
- پاسخگویی به شکایات به صورت حضوری، مکتوب، سامانه 30008530
- تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای یا موردی از زیرمجموعه های بهزیستی استان (ادارات تابعه، مراکز دولتی و غیردولتی، موسسات، حوزه های تخصصی و...)
- رسیدگی به و مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارش به نهادها و مدیران ذی ربط
- بررسی و تحقیق صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری موارد تا حصول نتیجه نهایی و اعلام پاسخ به شاکی
- آموزش و توانمندسازی کارشناسان رابط واحد مدیریت عملکرد با همکاری واحد آموزش
- ارتباط مستمر با دفتر مدیریت عملکرد سازمان جهت دریافت دستورالعمل ها و خط مشی های جدید
- پیگیری اجرای مقررات سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم