جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday, 19 April 2024
    Previous Next

    نشست مشترک سرپرست بهزیستی خوزستان و مدیر شعب بانک مسکن

    صبح امروز نشست مشترک سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان با مدیر شعب بانک مسکن خوزستان و هیأت همراه در محل اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ، مهران کریمیان ،سرپرست بهزیستی خوزستان در این نشست ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از همکاری بانک مسکن با بهزیستی به  بیان  مشکلات و نیازهای مددجویان تحت پوشش پرداخت وخواستار همکاری برای تسهیل شرایط پرداخت وام های ودیعه مسکن و سایر تسهیلات، به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی شد.

     کریمیان افزود: در خصوص   پروژه ۵۲ واحدی مسکن خانوارهای دارای دو معلول شهر شیبان که توسط خیرین مسکن ساز در حال ساخت است نیاز به همکاری بانک مسکن داریم.

    وی در پایان پیشنهاد کرد: در اماکن و ساختمان های در حال ساخت که از  بانک مسکن تسهیلات دریافت می کنند ،  موضوع مناسب سازی محیط برای  تردد معلولان در نظر گرفته شود.

    مدیرشعب بانک مسکن خوزستان نیز  ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با بهزیستی خوزستان  گفت:  بانک مسکن آمادگی دارد تا نسبت به پرداخت تسهیلات ساخت، خرید و ودیعه مسکن مددجویان و معلولان واجد شرایط بهزیستی اقدام نماید.

    علی اصغر نادری بیان داشت: تاکنون ۹۶ میلیارد ریال اعتبار به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی خوزستان اختصاص یافته است و پیگیری ها جهت پرداخت اعتبارات به این عزیزان در دست انجام است.

    وی در پایان در خصوص همکاری دوجانبه با بهزیستی برای مناسب سازی شعب بانک ،جهت تسهیل تردد  افراد دارای معلولیت، اعلام آمادگی کرد.    

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز631
    دیروز663
    این هفته3350
    این ماه7713
    کل485526

    1403-01-31