دوشنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۳
Monday, 25 November 2024

    آشنايي با مركز ارتباطات مردمي اداره کل بهزيستي استان خوزستان

    واحد پذيرش اين واحد فعاليت خود را به منظور سازماندهي،‌راهنمايي و پذيرش مراجعين و ارجاع مددجويان و ارباب رجوع به تفكيك حوزه ها و همچنين ثبت آمار روزانه تعداد ارباب رجوع،‌آغاز نمود.

     

     

     بخش ارجاع نامه ها:

    نامه هاي تحويل گرفته شده در اين بخش قرائت و به تشخيص مسئول مربوطه حتي الامكان از طريق واحد مددكاري همين مركز پاسخ داده مي شود و در صورت نياز به پاسخ تخصصي تر و پيگيري هاي وسيع تر به حوزه هاي مربوطه يا معاونت ها ارجاع مي گردد.

     

     بخش دبيرخانه:

    نامه هاي تحويل گرفته شده پس از قرائت به تفكيك محل ارجاع به دبيرخانه مركز ارسال و پس از ثبت به حوزه هاي مربوطه ارجاع داده مي شود.

     

     بخش مددكاري مركز:

    فعاليت اين بخش گسترده و شامل موارد ذيل مي باشد. - پاسخ دهي به نامه ها و درخواست هاي مردمي بر اساس نظر مددكار پرونده به مراجع مربوطه - مصاحبه و مشاوره حضوري و در صورت لزوم بازديد و تهيه گزارش - پاسخگويي به درخواست هاي تلفني و راهنمايي ارباب رجوع - بررسي درخواست هاي مردمي طي سفرهاي رياست محترم جمهوري، استاندار و ساير مقامات.

     

     رسيدگي به درخواست هاي مردمي در سفرهاي رياست محترم جمهوري:

    اين دفتر پس از دريافت نامه هاي مرتبط با سازمان بهزيستي در مدت معيني با استفاده از پرسنل مجرب خود و با دعوت از مددكاران خبره سازمان اقدام به قرائت و تفكيك و دسته بندي و ثبت آنها در رايانه مي نمايد. آمار متقاضيان به تفكيك نوع درخواست به مسئولين و معاونين اعلام،‌تا در اسرع وقت و در صورت تأمين اعتبار نسبت به ارائه پاسخ هاي مناسب اقدام گردد.

     

     

     

     

     

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز1014
    دیروز508
    این هفته2034
    این ماه10527
    کل599600

    1403-09-05

    سامانه معبر

    پوستر سامانه معبر