مدیرکل بهزیستی خوزستان به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف این اداره کل، در مرکز ارتباطات مردمی استانداری حاضر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در این باره گفت: هدف از حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری (سامد)، پاسخگویی حضوری و تلفنی به سوالات عموم شهروندان، به ویژه جامعه هدف تحت پوشش و رسیدگی برای حل مشکلات ایشان، است.
وی افزود: تسریع در شناسایی و رسیدگی به مشکلات مددجویان و در صورت امکان حل کردن هر چه سریع تر آن، از رسالت های اصلی ما در سازمان بهزیستی است.
کریمیان با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از طریق تماس با خط تلفنی ۱۱۱، با سامانه سامد ارتباط برقرار کنند، بیان داشت: اطلاع رسانی زمان دقیق و راه های ارتباط با این سامانه به جامعه هدف بهزیستی، در روزهای قبل از جلسه توسط دفتر ارتباطات مردمی استانداری و روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان صورت می پذیرد.
گفتنی است مدیرکل بهزیستی خوزستان، ضمن پاسخگویی به تماسهای مردمی از سراسر استان، مشکلات و درخواستهای قابل پیگیری را یادداشت و در دستور کار قرار داد .