مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
دنیای مدرن امروزوعصرارتباطات بدون هیچ شبهه ای پذیرفته است که روابط عمومی در سطوح استراتژیک و عالی سازمان قرار دارد و داشتن اعتبار و وجهه اجتماعی برای سازمان، توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی و هنجارهای اجتماعی و ایفای تعهد نسبت به ارزش های جامعه، مشارکت در امور عام المنفعه و به طور خلاصه دفاع از حقوق مردم، که از ضرورت های بقای یک سازمان ا ست در سایه یک روابط عمومی پویا امکان پذیر است .
از همین رو سازمانهای پیشرو، علاوه بر اینکه روابط عمومی را به مثابه کانون تفکر برای مدیریت افکار عمومی جامعه و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی که با آن سر و کار دارند می شناسند، بر توسعه روابط عمومی به عنوان یک نهاد مشورتی و مدیریتی قابل اعتماد و نیز عنصر اصلی ارتقا و پیشرفت سازمانی تاکید می نمایند.
آگاهی از شرایط ویژه سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی و روح و منطق حاکم بر فعالیتهای آن، وظیفه دشوار روابط عمومی در انطباق مصلحت عموم ذی نفعان به ویژه جامعه هدف و جلب تفاهم و مقبولیت عامه را بیش از پیش عی ان می سازد .
اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه " روز ارتباطات و روابط عمومی " را به کلیه کارگزاران این حرفه شریف به ویژه همکاران خد و م خود در واحد روابط عمومی بهزیستی خوزستان، که با کوشش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود در راستای اعتلای ارتباطات و حفظ منافع آحاد جامع ه تلاش می نمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون ایشان را در این عرصه خطیر و حساس خواستارم.
مهران کریمیان
مدیر کل بهزیستی استان خوزستان