یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Sunday, 28 April 2024
    Previous Next

    برگزاری جلسه هم اندیشی هسته گزینش کشور با رابطان گزینش بهزیستی خوزستان

    صبح امروز، دوشنبه ۱۴ اسفندماه جلسه هم اندیشی، تبادل نظر و بررسی عملکرد گزینش بهزیستی خوزستان، با حضور مدیران ارشد هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور، سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خوزستان، رئیس حراست، رئیس بازرسی، مسئول گزینش و رئیس اداره امور نیروی انسانی و پشتیبانی بهزیستی خوزستان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مدیر هسته شماره دو گزینش بهزیستی کشور ضمن تقدیر از عملکرد کلیه همکاران به ویژه رابطان گزینش بهزیستی خوزستان گفت: هدف از این بازدید دیدار با همکاران، آموزش ایشان و استفاده از نظرات و دیدگاه های همکاران به منظور بهبود فرآیند گزینش است.

    حمیدرضا اکبرپور با اشاره به اهمیت موضوع انتخاب و گزینش گری افزود: از آنجا که افراد و خانوارهای های تحت پوشش بهزیستی قشر آسیب پذیر جامعه هستند، وظیفه خطیر گزینش افرادی متعهد و شایسته بسیار حائز اهمیت است زیرا این امر هم در دنیا و هم در آخرت انسان اثرگذار است.

    وی با بیان چکیده و خلاصه ای از سخنان رهبر انقلاب اظهار داشت:  تمام هم و غم ما در سیستم گزینش، دستگیری، اصلاح و جذب افراد صالح و شایسته گزینی است.

     مسئول گزینش بهزیستی خوزستان نیز در این جلسه به  ارائه گزارشی از چگونگی انجام فرآیند گزینش و نحوه تکمیل پرونده های گزینش در یک سال گذشته پرداخت.

     

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز251
    دیروز910
    این هفته5678
    این ماه13484
    کل491297

    1403-02-09