شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 27 April 2024
    Previous Next

    جلسه شورای اداری بهزیستی خوزستان با محوریت نظام مسائل معاونت پشتیبانی برگزار شد

    بعد از ظهر امروز ، جلسه شورای اداری بهزیستی خوزستان با محوریت نظام مسائل معاونت پشتیبانی و برنامه ها و طرحهای معاونتها تا پایان سال با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی و حضور آنلاین روسای بهزیستی شهرستانها برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان ،مدیرکل بهزیستی در آغاز این نشست ضمن تشکر از زحمات معاونین و روسای بهزیستی شهرستانها گفت: جذب اعتبارات بخش مسکن مددجویی، تسهیلات تبصره ۱۸ اشتغال مددجویان، اورژانس اجتماعی و اعتبارات بخش عمرانی در ماه های پایانی سال، به جد مورد پیگیری قرار گیرد. 

     کریمیان ضمن تاکید بر رعایت مقررات سازمانی و لزوم تعامل بین بخشی در سطح استان و شهرستان افزود: بازدید و نظارت بر مراکز تابعه بهزیستی، ارائه راهکارهایی در زمینه بهبود روند اجرای امور و خدمات رسانی به جامعه هدف و تکریم و پاسخگویی مناسب و به موقع به ارباب رجوع و ظرفیت سازی اجتماعی و استفاده از پتانسیل مسئولیت اجتماعی شرکتها از جمله محورهای اصلی فعالیت های بهزیستی است. 

    وی بیان داشت: اطلاع رسانی به آحاد جامعه در خصوص فعالیت های بهزیستی، اعم از خدمات مشاوره ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از جمله اقداماتی است که می تواند نقش به سزایی در بهبود کیفیت زندگی آحاد جامعه داشته باشد. 

    مدیر کل بهزیستی خوزستان با تاکید بر اجرای هماهنگ و باشکوه  برنامه های دهه فجر  خاطر نشان کرد: کلیه معاونت ها ،واحدها و روسای بهزیستی  شهرستانها    برنامه ریزی لازم و همه جانبه به منظور اجرای  برنامه ها و بهره برداری از  طرحها و پروژه ها ی قابل افتتاح در این ایام داشته باشند.

    همچنین در این جلسه کلیه معاونین،مسئولین واحدهای ستادی و  ذی حساب بهزیستی استان  نیز به تشریح عملکرد واحد سازمانی خود، بررسی طرح ها و برنامه های جاری و آتی پرداخته و در خصوص رفع  نیازمندیها و حل مشکلات در جهت ایجاد شرایط مناسب برای خدمت رسانی به جامعه هدف گفتگو و تبادل نظر کردند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز44
    دیروز910
    این هفته5471
    این ماه13277
    کل491090

    1403-02-09