دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday, 06 May 2024
    Previous Next

    برگزاری ضیافت همدلی با حضور۸۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی ماهشهر

    شامگاه روز دوشنبه۲۸ فروردین ماه،مراسم ضیافت همدلی و افطاری ساده با حضور معاون مشارکتهای مردمی و مدیر حراست بهزیستی خوزستان و مسئولان محلی شهرستان ماهشهر در مجتمع خدمات بهزیستی بندر امام خمینی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،علی مظلومی سرپرست بهزیستی ماهشهر در این باره گفت: در راستای اجرای برنامه های  ماه مبارک رمضان و به منظور بهره مندی از برکات  این ماه عزیز این ضیافت افطاری  با مشارکت اداره کل بنادر  و دریانوردی  برگزار شد.

    مظلومی  با تشکر از مشارکت خوب شرکتها و خیرین همکار با بهزیستی در امر کمک رسانی به مددجویان بیان کرد:از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون  ۱۵۰۰ بسته معیشتی  اهدایی از سوی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

    وی افزود: ارزش هربسته ۲۵ میلیون ریال و جمعا سی و هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال  و شامل برنج،روغن،حبوبات،چای،قند و شکر،ماکارونی  ،سویا و رب گوجه می شد.

    گفتنی است قبل از ضیافت افطار، مراسم شاد و مفرحی شامل سرود،مولودی خوانی،مسابقه و ... برای مددجویان برگزار و پس از اقامه نمازجماعت  به امامت حجت الاسلام سلامت نژاد، امام جمعه بندر امام خمینی و صرف  افطار، رستم کردزنگنه معاون مشارکتهای مردمی و داوودزاده  مدیر حراست بهزیستی استان به همراه سرپرست بهزیستی ماهشهر و مسئولان محلی از نزدیک در جمع صمیمی مددجویان به درخواستهای آنها پاسخ دادند و در پایان  از منازل خانواده های دارای چند معلول بازدید و  مشکلات و نیازمندیهای آنان را بررسی کردند.

     

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز478
    دیروز612
    این هفته1698
    این ماه3364
    کل496190

    1403-02-17