دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday, 29 April 2024

    جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تعطیلات نوروزی بهزیستی خوزستان برگزار شد

    روز شنبه ۲۷ اسفند ماه،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تعطیلات نوروزی با حضور مدیرکل و اعضای ستاد نوروزی بهزیستی خوزستان  برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ؛  مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه برلزوم هماهنگی و آماده باش همکاران و  مراکز ارائه دهنده خدمت در ایام نوروز تاکید کرد و گفت : شرایط باید برای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف و همچنین کاروانهای راهیان نور  در ایام تعطیلات نوروزی فراهم شود .

    کریمیان  با اشاره به  آماده باش روسای ادارات و مراکز تحت پوشش  افزود : مراکز باید برای بحران های طبیعی و غیر طبیعی در ایام نوروز آمادگی لازم را داشته باشند.

    وی گفت :در این ایام ،گشت زنی ۵ تیم اورژانس اجتماعی در سطح شهر اهواز و ۲۰ تیم در سطح سایر شهرستان های استان در محل اسکان مهمانان نوروزی و ورودی های شهر به منظور آشنایی شهروندان با خدمات سازمان بهزیستی از طریق برنامه اورژانس اجتماعی و در صورت نیاز به مداخلات تخصصی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی صورت می گیرد.
     مدیر کل بهزیستی استان خوزستان  خدمت رسانی به جامعه هدف را وظیفه اصلی بهزیستی دانست و  بر فعالیت اداره پذیرش به صورت تمام وقت و پاسخگویی و رسیدگی فوری به همه درخواست ها در ایام نوروز تاکید کرد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز600
    دیروز500
    این هفته2010
    این ماه14333
    کل492146

    1403-02-10