پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Thursday, 25 April 2024

    در رسانه|فعالیت ۲۵۰ " مادریار " در مراکز شبانه روزی بهزیستی خوزستان

    اهواز- ایرنا - مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۲۵۰ مادریار و مراقب در مراکز شبانه روزی بهزیستی فعالیت داشته که به کودکان دارای معلولیت و ایتام در مراکز نگهداری خدمت رسانی می‌کنند.

    به گزارش خبرنگار ایرنا مهران کریمیان روز چهارشنبه در آیین تجلیل از بانوان حوزه نماز، عفاف، حجاب و فعال بهزیستی به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روزمادر در تالار اجتماعات این اداره کل در اهواز با تاکید بر احترام و اهمیت جایگاه مقام زن در دین اسلام بیان کرد: روایات متعدد نشان دهنده این است که مادر و زن در مکتب اسلام جایگاه رفیع و والایی دارد.

    وی افزود: سازمان بهزیستی مهمترین دستگاهی است که در حوزه زنان فعالیت می کند؛هم اکنون بیش از ۹۰۰ کارمند در بخش دولتی بهزیستی خوزستان فعالیت می کنند که بیش از ۵۰۰ نفر آنها را بانوان تشکیل می دهند.

    کریمیان گفت: ۱۰ نفر از روسای ادارات بهزیستی شهرستان های خوزستان از بانوان هستند، و بسیاری از معاونان شهرستان ها، کارشناسان و مسوولان حوزه های مختلف در سازمان بهزیستی نیز از بانوان هستند که به جامعه هدف بهزیستی خدمت رسانی می‌کنند.

    وی ادامه داد: بیش از ۲ هزار بانو در بخش غیر دولتی بهزیستی در سراسر خوزستان در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند که بسیاری از آنها موسس و مسوولان فنی هستند که نشان از توانمندی بانوان در سازمان بهزیستی است.

    وی افزود: بیش از ۳۰هزار زن سرپرست خانوار زیرپوشش این سازمان در خوزستان هستند که خدمات‌ مختلفی از حمایت‌های مستمر تا توانمندسازی دریافت می‌کنند.

    کریمیان تعداد کل مراکز روزانه زیر نظارت بهزیستی خوزستان را ۶۰۰ مرکز بیان کرد و گفت: تعداد مراکز شبانه و شبانه روزی بهزیستی خوزستان ۱۷۴ مرکز است.

    گفتنی است در این آیین ضمن یزرگداشت هفته زن و روز مادر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با اجرای موسیقی و برنامه‌های متنوع از بانوان فعال در بهزیستی ،مادران دارای فرزند دارای معلول به عنوان مادر فداکار، بانوان برتر در حوزه حجاب و عفاف، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز604
    دیروز527
    این هفته3529
    این ماه11335
    کل489148

    1403-02-06