شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 27 April 2024
    Previous Next

    سرپرست بهزیستی شهرستان رامهرمز معارفه شد

    مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در حکمی جلیل بهبهانی را به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز منصوب و از زحمات ماشالله ویسی نژاد رئیس اسبق بهزیستی رامهرمز تقدیر کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،صبح امروز با حضور مدیر کل بهزیستی استان خوزستان و فرماندار شهرستان رامهرمز در دفتر فرمانداری ،از زحمات چند ساله ماشالله ویسی نژاد ،رئیس اسبق بهزیستی رامهرمز  تقدیر و  جلیل بهبهانی  به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان رامهر مز معرفی شد.

    کریمیان،مدیر کل بهزیستی خوزستان با اشاره به خدمات بهزیستی بیان کرد: خوشبختانه با توجهات  دولت  ،در طول یکسال اخیر حمایتهای خیلی خوبی شده و اعتبارات جامعه  هدف بهزیستی  چندین برابر  شده است.

    وی افزود: هدف اصلی بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف است و در همین راستا  و با توجه به افزایش چند برابری اعتبارات مسکن و اشتغال  اولویت  ما سوق دادن این اعتبارات  به مناطق محروم است.

    کریمیان با اشاره به سختی کار در بهزیستی  گفت: مسئولیت یک امانت است  و باید از این  امانت به خوبی پاسداری کنیم و با تلاش شبانه روزی   در خدمت مردم باشیم.

    محمد شهبازی آزاد، فرماندار رامهر مز نیز ضمن  آرزوی توفیق برای خدمتگزاران بهزیستی بیان کرد: کار در بهزیستی و جامعه هدف شکننده و آسیب پذیرش ،حساسیت ها و سختی خاص خودش را دارد و با توجه به بافت فرهنگی رامهرمز رویکرد مسئولان این شهرستان باید زیر بنایی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

    در ادامه مدیر کل بهزیستی خوزستان به همراه فرماندار و روسای اسبق و فعلی  بهزیستی شهرستان ،از مرکزتوانبخشی و مراقبتی شبانه روزی  معلولان ذهنی بازدید کردند و در پایان مدیر کل بهزیستی با حضور در اداره بهزیستی رامهرمز ضمن دیدار و گفتگو  با کارکنان از زحمات آقای ویسی نژاد تشکر و آقای بهبهانی به عنوان سرپرست بهزیستی رامهرمز معارفه شد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز433
    دیروز821
    این هفته4950
    این ماه12756
    کل490569

    1403-02-08