پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Thursday, 25 April 2024
    Previous Next

    مراسم هفته ملی کودک در شهرستان لالی با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان

    روز چهارشنبه۲۰مهرماه ،مدیر کل بهزیستی خوزستان به همراه مسئول فرهنگی بهزیستی ،در سفر به شهرستان لالی در مراسمی که مناسبت هفته ملی کودک برگزار شده بود ،شرکت کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،  این مراسم به همت بهزیستی ،شهرداری و آموزش و پروش شهرستان لالی و با حضور فرماندار ،امام جمعه و جمعی  از مسئولان شهرستان  برگزار شد.

    مهران کریمیان  مدیر کل بهزیستی خوزستان در این مراسم با  اشاره به شعار هفته ملی کودک با عنوان "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی"بیان کرد: هفته ملی کودک فرصت مغتنمی است تا دنیای کودکان را بهتر درک کنیم و حال خوش را به کودکان هدیه دهیم و با توجه به محرومیت  شهرستان لالی   و به منظور ایجاد شور و نشاط در کودکان محروم و تحت پوشش بهزیستی این مراسم برگزار شد.

    کریمیان افزود: ۲۹۰ دانش آموز زیر پوشش بهزیستی شهرستان لالی هستند که  با کمک خیرین  به تمام این کودکان بسته های لوازم تحریر اهداء خواهد شد.

     در ادامه ،مدیر کل بهزیستی خوزستان به همراه  فرماندار،امام جمعه و جمعی از مسئولان  شهرستان از مرکز ترک اعتیاد  تاراز بازدید کردند.

    در پایان مدیر کل بهزیستی به اتفاق فرماندار با رئیس و کارکنان بهزیستی لالی نشستی داشتند و در این نشست ضمن شنیدن مشکلات و مسائل شهرستان ،افشین حیاتی فرماندار لالی اعلام آمادگی کرد که  از  بهزیستی در همه زمینه ها حمایت می کند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز521
    دیروز527
    این هفته3446
    این ماه11252
    کل489065

    1403-02-06