شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 11 May 2024

    در رسانه|تلاش برای ساماندهی کودکان کار در خوزستان + فیلم

    اداره کل بهزیستی خوزستان در مراکز شبانه روزی آماده پذیرش و توانمند سازی کودکان خیابانی است.

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: طبق آیین نامه ساماندهی کودکان خیابانی در کشور ، سازمان بهزیستی موظف است با همکاری و مشارکت شهرداری، انجمن‌های خیریه، تشکل‌های غیردولتی و نیروی انتظامی، با استفاده از مددکار اجتماعی نسبت به شناسایی، جذب، پذیرش و توانمندسازی کودکان خیابانی اقدام کند.

    مهران کریمیان با اشاره به افزایش آمار کودکان خیابانی طی سالهای اخیر در خوزستان افزود : از سال ۹۷ تا کنون ۱۱۲۷ کودک خیابانی توسط سازمان بهزیستی ساماندهی شده است.

    وی گفت : مقرر شد شهرداری مکان‌هایی را در اختیار بهزیستی قرار دهد و با همکاری اورژانس اجتماعی برای ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار اقدام ویژه ای انجام شود.

    کریمیان با اشاره به فعالیت شبانه روزی اورژانس اجتماعی در خوزستان برای دریافت گزارش‌های مردمی افزود: در این اورژانس خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی برای موارد گزارش شده انجام می‌شود.

    مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت : دو مرکز حمایتی آموزشی روزانه و یک مرکز شبانه روزی برای ساماندهی کودکان خیابانی در خوزستان وجود دارد و از مردم درخواست داریم هرگونه موارد مشاهده کودکان خیابانی را از طریق شماره 123 به اورژانس اجتماعی اطلاع رسانی کنند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز182
    دیروز459
    این هفته4042
    این ماه5708
    کل498534

    1403-02-22