پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 18 April 2024
    Previous Next

    جلسه هماهنگی برنامه های دهه ولایت و بررسی چالش‌های فرهنگی بهزیستی خوزستان برگزار شد

    ظهر امروز۲۴ خرداد ،جلسه شورای فرهنگی بهزیستی خوزستان با موضوع هماهنگی برنامه های دهه ولایت و بررسی چالش‌های فرهنگی با حضور سرپرست بهزیستی استان و اعضای شورای فرهنگی متشکل از دبیر شورای فرهنگی،مسئول روابط عمومی،مسئول ستاد صیانت از حجاب و عفاف، فرمانده پایگاه بسیج،ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مسئول ستاد اقامه نماز و قرآن در محل اداره کل بهزیستی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، مهران کریمیان ،سرپرست بهزیستی استان  ،ضمن اشاره به برنامه های سازمان به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت  ، بر آمادگی کلیه حوزه های فرهنگی برای برگزاری هرچه با شکوه تر  این برنامه ها  تاکید کرد.

    کریمیان در این جلسه حفظ شئونات اسلامی در محیط کار که همانا عفاف و حجاب را یک تکلیف دینی و قانونی دانست  و گفت: ایجاد راه کارهای عملی و مؤثر جهت تشویق افراد و مراکز زیر مجموعه برای رعایت عفاف و حجاب از طریق برگزاری همایش‌های علمی و مذهبی و مشوق های فرهنگی باید مدنظر قرار گیرد.

    وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و اربعین حسینی بیان کرد: به منظور پذیرایی مناسب از زائرین عزیز و جامعه هدف سازمان، برنامه ریزی و آمادگی لازم برای برپای موکب در مرز شلمچه ، چذابه   و ورودی های استان در دستور کار قرار داده شد.

    در این جلسه تجهیز نمازخانه های ادارات  بهزیستی در سراسر استان  و تشویق افراد برتر در حوزه ترویج فرهنگ نماز  نیز در دستور کار قرار گرفت.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز105
    دیروز663
    این هفته2824
    این ماه7187
    کل485000

    1403-01-31