پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024
    Previous Next

    حضور فعال تیم های فوریتی محب و اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان در حادثه متروپل

    سرپرست بهزیستی استان خوزستان بعد از ظهر امروز به همراه امام جمعه آبادان در بازدید از محل ریزش ساختمان متروپل و عیادت خانواده های حادثه دیده در بیمارستان شهید بهشتی آبادان،از حضور فعال تیم های فوریتی محب و اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ در این محل خبر داد.

    مهران کریمیان در این باره گفت:تیم فوریتی محب و اورژانس اجتماعی ،متشکل از مددکاران و روانشناسان زبده ،پس از وقوع حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی و انسان ساخت ،در محل حادثه حضور یافته و به منظور کاهش فشار روانی و اجتماعی، به افراد حادثه دیده و خانواده های آنان،خدمات و مشاوره های روانی و اجتماعی ارائه می دهند.
    وی افزود:پس از حادثه متروپل این تیم ها (محب)و تیم اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بلافاصله در محل حضور یافته و به افراد و خانواده حادثه دیدگان خدمات و مشاوره های روانی و اجتماعی ارائه و این خدمات حتی تا پس از حادثه ادامه دارد.
    سرپرست بهزیستی خوزستان تصریح کرد:گروه فوریتی محب به صورت داوطلبانه و از نیروهای مختلف از جمله مراکز مشاوره بهزیستی ، کارشناسان، مددکاران، روانشناسان و اساتید دانشگاه ها و روانپزشکان و گروه های اجتماع محور که آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده اند تشکیل شده است.

    کریمیان هدف از تشکیل تیم محب را افزایش توان، انسجام و هماهنگی لازم بین نیروها و عوامل امدادی استان در جهت پاسخگویی سریع به حوادث غیر مترقبه عنوان کرد.

    وی بیان کرد:هم اکنون ۱۴ تیم فوریتی محب در شهرستان های اهواز ، خرمشهر، شوش، حمیدیه ماهشهر و رامشیر تشکیل شده که بصورت تخصصی آموزش دیده و در حالت آماده باش ودر صورت نیاز سریعا به منطقه اعزام خواهند شد.

    کریمیان در پایان افزود: همچنین صدای مشاور خط تلفنی ۱۴۸۰، آماده هر نوع مداخله ومشاوره ، پیشگیری از اختلالات ومشکلات روانی –اجتماعی و ارتقای سلامت روان تماس گیرندگان بوده و به ارائه مشاوره روانشناختی به صورت تلفنی به خانواده های مصیبت دیده جهت مدیریت استرس و کاهش اضطراب آنها می پردازند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز443
    دیروز424
    این هفته2320
    این ماه9815
    کل476095

    1403-01-09