پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 18 April 2024
    Previous Next

    نشست تخصصی سرپرست بهزیستی خوزستان و جانشین معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور

    ظهر امروز نشست تخصصی جانشین معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور با سرپرست بهزیستی استان خوزستان و با حضور معاون امور توسعه پیشگیری و کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی استان در اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان؛ سرپرست بهزیستی خوزستان در این نشست  با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اعتیاد ،توانمند سازی  و آماده سازی شغلی معتادان بهبود یافته را  رمز پایداری بهبودی و استقلال این افراد دانست.

    مهران کریمیان  بیان کرد:۱۵۰مرکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد زیر نظر بهزیستی استان فعالیت می کنند که در سال ۱۴۰۰ به ۴۴ هزار و ۷۸۱ نفر خدمات پیشگیرانه ،درمانی و کاهش آسیب  اعتیاد ارائه کرده اند.

    رحیمه دیدا،جانشین معاون  پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور نیز در این نشست ضمن اشاره به برنامه های بهزیستی کشور در خصوص پیشگیری ،درمان،توانمند سازی،صیانت و کاهش آسیب معتادین بهبود یافته ، قول مساعد داد که مشکلات  حوزه  اعتیاد بهزیستی خوزستان را از طریق بهزیستی کشور پیگیری نماید.

    در ادامه جانشین معاون  پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور به همراه معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان ، رئیس اداره بهزیستی اهواز و کارشناس مسئولان دفاتر اعتیاد استان و اهواز  ضمن بازدید از اولین مرکز توانمند سازی و صیانت از معتادین بهبودیافته استان  (ویژه آقایان)  و همچنین مرکز اجتماع درمان مدار بانوان(TC) ،روند خدمات رسانی به  مقیمان  را مطلوب ارزیابی کرد.

      
    علی حسن زاده  معاون  امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان در حاشیه  این بازدیدها گفت: مرکز توانمند سازی و صیانت از معتادین بهبودیافته ، ویژه افراد بهبود یافته ای است که پس از دوران بهبودی و ترک اعتیاد محلی برای اقامت و زندگی ندارند .

    وی افزود : این مرکز با ظرفیت۳۰ نفر و خدماتی مثل آماده سازی شغلی،مشاوره و مددکاری و توانمند سازی افراد بهبود یافته به عنوان اولین مرکز توانمند سازی و صیانت از معتادین بهبود یافته در استان ، از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز179
    دیروز455
    این هفته2235
    این ماه6598
    کل484411

    1403-01-30