یکشنبه, ۰۸ مهر ۱۴۰۳
Sunday, 29 September 2024
    Previous Next

    اجرای طرح پویش عیدانه بهزیستی خوزستان

    سرپرست بهزیستی استان خوزستان در جلسه بررسی طرح عیدانه بهزیستی برای کمک به جامعه هدف تحت پوشش این اداره کل گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز، طرح پویش عیدانه به منظور جلب و جذب کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی برای جامعه هدف تحت پوشش سازمان، از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در دست اقدام است.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، مهران کریمیان با اشاره به مسئولیت اجتماعی بهزیستی در قبال جامعه افزود: مددجویان ما با مشکلات زیادی روبه رو هستند و متاسفانه اعتبارات سازمان پاسخگوی نیازی های ایشان نیست و باید از مشارکت خیرین در این زمینه کمک گرفت.

    وی اطلاع رسانی و آگاه سازی آحاد جامعه نسبت به فعالیت های بهزیستی را موضوعی مهم برشمرد و بیان کرد: اولویت ما در طرح عیدانه بهزیستی جمع آوری و توزیع سبدهای معیشتی برای خانوارهای تحت پوشش است.

    کریمیان همچنین ضمن درخواست مشارکت شهروندان عزیز در این طرح خداپسندانه گفت: شماره حساب بانک ملی۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹، شماره شبای حساب بانکی۰۹۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ IR، شناسه واریز     ۳۶۸۰۳۴۵۵۷۱۳۱۵۵۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲ و سامانه کمک از طریق موبایل  #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* از جمله  راه های کمک رسانی نقدی و همچنین شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوارفنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی جهت دریافت  کمکهای غیر نقدی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی هستند.       

    سرپرست بهزیستی استان خوزستان  در پایان ضمن تشکر از خیرین نیکوکاران استان تصریح کرد: هم استانیهای عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۶۱۳۳۷۶۸۲۴۲ و ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴ و ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ ویا شماره موبایل ۰۹۱۶۸۶۹۳۶۳۰  مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس حاصل نمایند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز489
    دیروز671
    این هفته5784
    این ماه16213
    کل572127

    1403-07-08

    سامانه معبر

    پوستر سامانه معبر