جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
Friday, 26 April 2024

    در رسانه | ۹۳ واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی خوزستان واگذار شد

    اهواز - ایرنا - ۹۳ واحد مسکونی روز یکشنبه با حضور ویدیو کنفرانسی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و مدیران کل بهزیستی استان‌ها همزمان با سراسر کشور، به معلولان و مددجویان بهزیستی خوزستان واگذار شد.

    به گزارش ایرنا مدیرکل بهزیستی خوزستان در آیین بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی که به صورت نمادین در شهرستان شادگان برگزار شد بیان کرد: از این تعداد واحد مسکونی ۳۷ واحد در شادگان، هشت واحد در دزفول، پنج واحد در باغملک، ۱۵ واحد در شوشتر، پنج واحد در دشت آزادگان، ۶ واحد در رامشیر، و شهرستان باوی، امیدیه، گتوند و لالی هر کدام سه واحد، هفتکل و شوش هر کدام ۲ واحد و اهواز یک واحد به مددجویان واگذار شد. 
    غلامرضا صدیق راد افزود: از این تعداد واحد مسکونی هفت واحد مربوط به خانوارهای ۲ عضو معلول و بقیه واحدها مربوط به خانوارهای تک معلول و بی سرپرست هستند.
    افزود : این واحدها هر کدام دارای ۹۰ متر مربع زیربنا بوده و هزینه تمام شده مجموع آنها ۳۳۰ میلیارد ریال بوده که ۵۰ میلیارد ریال آن توسط سازمان بهزیستی و به صورت بدون عوض پرداخت شده است. باقی مانده هزینه ساخت این واحدها با تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجو تامین شده است.
    وی ادامه داد: سازمان بهزیستی به خانوارهای چند عضو معلول مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک بدون عوض و به خانوارهای دارای دارای یک عضو معلول و خانوارهای بی‌سرپرست ۵۰۰ میلیون ریال کمک بدون عوض پرداخت می‌کند.

    ۸۶ هزار و ۸۰۲ معلول در خوزستان زیرپوشش بهزیستی هستند. از این تعداد ۳۱ هزار و ۱۰۷ نفر معلول جسمی حرکتی، ۲۲ هزار و ۵۵۴ نفر معلول ذهنی، ۹ هزار و ۸۴۲ نفر معلول شنوایی و ۹ هزار و ۳۴۷ نفر معلول بینایی هستند.

    IMG 20220206 WA0005

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز282
    دیروز771
    این هفته3978
    این ماه11784
    کل489597

    1403-02-07