چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
Wednesday, 24 April 2024

    دررسانه|بیش از۲۱.۲میلیارد ریال زکات فطریه توسط بهزیستی خوزستان جمع آوری شد

    اهواز- ایرنا - معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: ۲۱ میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۳۰۸هزار ریال زکات فطریه توسط موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی و مراکز دولتی بهزیستی در استان خوزستان جمع آوری شد .

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،مهران کریمیان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان فطریه جمع آوری شده حدود ۱۲میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال توسط موسسات خیریه زیر پوشش بهزیستی جمع آوری شده است.

    وی با اشاره به این که میزان پرداخت فطریه  درمقایسه با سال گذشته افزایش چندانی نداشته بیان کرد : فطریه جمع آوری شده به صورت پرداخت نقدی و غیر نقدی برای کمک هزینه معیشت ، تامین هزینه نان و تهیه اقلام معیشتی جهت رفع سوء تغذیه کودکان و افراد نیازمند هزینه می شود.

    کریمیان ضمن تشکر وتقدیر از مردم مومن و نیکوکاران خاطرنشان کرد : کمکهای جمع آوری شده با حفظ شأن و کرامت انسانی برای برطرف نمودن مشکلات معیشتی به دست محرومان واقعی می‌رسد.

    بر اساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه  امسال مبلغ زکات فطره بر اساس گندم، برای هر نفر معادل سه کیلوگرم یا ۲۰۰ هزار ریال است، همچنین مبلغ زکات فطره بر اساس برنج ایرانی برای هر نفر معادل یک میلیون ریال و برنج غیر ایرانی برای هر نفر ۷۵۰ هزار ریال تعین شد.

    بهزیستی خوزستان با تشکیل پرونده برای ۸۶هزارو ۸۰۲ معلول در استان ، آنان را تحت پوشش خدمات حمایتی خود قرار داده است.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز97
    دیروز527
    این هفته3022
    این ماه10828
    کل488641

    1403-02-06