پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024

    در رسانه|بیش از ۵۵ هزار تماس با اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان برقرار شد

    اهواز - ایرنا - معاون امور اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی خوزستان گفت: ۵۵ هزارو ۵۴۴ تماس مرتبط و غیرمرتبط ازابتدای امسال تاکنون با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی درکل خوزستان برقرارشد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان محمدرضا عباسی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد تماس پنج هزار و ۶۷۶ مورد به عنوان تماس مرتبط با خدمات اورژانس اجتماعی و بقیه تماس‌ها نامرتبط بود؛،همچنین از کل تماس‌های مرتبط باجامعه هدف اورژانس اجتماعی تعداد ۲۶۷ مورد به گشت سیار اهواز ارجاع داده شد که با توجه به اورژانسی بودن موضوع, تیم کارشناسان تخصصی اعم از مشاور و روانشناس حرفه‌ای به محل اعزام شدند.

    وی افزود:موضوع تماس‌ها با اولویت اختلافات خانوادگی حاد و زوج‌های متقاضی طلاق و پس از آن با کودک آزاری ، همسرآزاری، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی ، فرار از منزل و سالمندآزاری بود.
    عباسی گفت: ارایه خدمات روانی اجتماعی در همه ابعاد روانشناسی ، مددکاری اجتماعی ، روانپزشکی و مشاوره فرد و خانواده ، تهیه گزارش و تشکیل پرونده و ارتباط آن به مراجع مربوطه از جمله خدمات اورژانس اجتماعی است.

    معاون امور اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی خوزستان ادامه داد: گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی شامل زنان و کودکان آزاردیده ، دختران فراری از منزل، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی ، زوج‌های متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد و افرادی که اقدام به خودکشی کرده یا قصد خودکشی دارند هستند.

    وی اضافه کرد: اورژانس اجتماعی در اهواز در سه نوبت کاری صبح ،عصر ،شب و در شهرستان آبادان در دو نوبت صبح و عصر و دربقیه شهرستانها به صورت صبح ثابت و آماده باش در تمام ساعات شبانه روز برای مداخله فوری و ارایه خدمات است.

    اورژانس اجتماعی یک برنامه مداخله‌ای با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که خدمات خود را از طریق خط تلفن ۱۲۳، تیم سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی ارایه می‌دهد و در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی مداخله می‌کند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز259
    دیروز424
    این هفته2136
    این ماه9631
    کل475911

    1403-01-09