جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
Friday, 18 October 2024
    Previous Next

    نشست تعاملی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان بارئیس اداره بهزیستی

     سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در نشستی صمیمانه با رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان در حوزه فعالیتهای مشترک به بحث وتبادل نظر پرداختند .

     به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، ، سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در این دیدار با تقدیر از همراهی و همکاریهای ارزنده اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان با فرماندهی انتظامی   عنوان داشت : مجموعه نیروی انتظامی از مجموعه های تاثیر گذاری است که تعاملش با بهزیستی منجر به اثرگذاری های ماندگاری در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد و این تعامل بدون تردید منشاء خدمات ارزنده وماندگاری درحوزه مسائل اجتماعی خواهد بود .

     وی افزود : با توجه به خدمات گسترده بهزیستی از یک سو و اشتراکاتی که با نیروی انتظامی در این حوزه دارد،  در تلاشیم تا با گسترش وتوسعه همکاری ها ی دوجانبه  خدمات این دو مجموعه را ماندگارتر واثر بخش تر نماییم .

    در پایان این دیدار سرهنگ مراونه  فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان نیز با تقدیر از خدمات بهزیستی همکاری با بهزیستی را منشاء خدمات به عموم مردم دانست وبرای تداوم وگسترش همکاری های مشترک اعلام آمادگی نمود .

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز229
    دیروز527
    این هفته3317
    این ماه9034
    کل581944

    1403-07-27

    سامانه معبر

    پوستر سامانه معبر