پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Thursday, 25 April 2024
    Previous Next

    ۸۰ درصد فعالیتهای بهزیستی با مشارکت خیرین است

    سرپرست بهزیستی استان خوزستان در حاشیه همایش پویش ضیافت مهربانی که شامگاه پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین در دزفول برگزار شد اظهار داشت :۸۰ درصد فعالیتهای سازمان بهزیستی با کمک و مشارکت خیرین انجام می گیرد که جا دارد از آنها تقدیر و قدر دانشان باشیم.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان با اشاره به مشارکت خوب مردم و خیرین دزفول در پویش ضیافت مهربانی ماه مبارک رمضان افزود : شهرستان دزفول از جمله شهرستانهایی است که در پویشهای مردمی با استقبال بالای خیرین همراه بوده و دزفول  از این لحاظ  جزو شهرهای برتر استان  است.

    رئیس اداره بهزیستی دزفول نیز  در این همایش عنوان کرد:این همایش در راستای پویش ضیافت مهربانی رمضان و جلب مشارکت خیرین برای کمک به جامعه هدف بهزیستی برگزار شده است. 

    سعید ایثاری با بیان اینکه بیش از ۸ هزار خانوار در حوزه توانبخشی و حمایتی زیر پوشش بهزیستی دزفول هستند، گفت:دزفول مزین به خیرین کم نظیری است که همیشه یار و همراه بهزیستی بوده اند. 

    ایثاری با اشاره به اینکه مقدمات ساخت۱۰۸ واحد مسکونی با کمک خیرین انجام شده ،  افزود:در سال گذشته  بالاترین میزان دریافت کمکهای مسکن و همچنین بالاترین جذب تسهیلات اشتغال در استان را داشتیم.

    گفتنی است در این همایش از تعدادی از خیرین ،کارآفرینان برتر و ورزشکاران موفق دارای معلولیت تقدیر شد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز571
    دیروز527
    این هفته3496
    این ماه11302
    کل489115

    1403-02-06