شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 20 April 2024

    در رسانه |پرداخت یارانه ۵۰۰ هزار تومانی پیشگیری از کرونا به مراکز نگهداری معلولین دزفول

    رئیس اداره بهزیستی دزفول گفت : برای پیشگیری از ابتلا افراد معلول به کرونا ،به ازای نگهداری از هر فرد معلول ،به مراکز نگهداری معلولان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت شد.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان ،فریدون عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دزآفاق دزفول اظهار کرد : ۸ موسسه نگهداری از معلولان و افراد ناتوان  در دزفول فعالیت دارند که بیش از ۶۰۰ نفر در این مراکز نگهداری میشود.
     
    وی با بیان اینکه در این ۸ مرکز ، ۷۰ سالمند و ۵۳۰ معلول نگهداری میشود، اظهار کرد : طی چهار مرحله  به ازای هر نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان  جهت پیشگیری از ابتدا به کرونای افراد معلول به این مراکز پرداخت شده است.
     
    وی تعداد افراد معلول  تحت پوشش بهزیستی که تشکیل پرونده داده‌اند را ۵۶۰۰ نفر برشمرد و افزود : در حال حاضر ۳۷۰۰ نفر از معلولان در دزفول مستمری ۱۲۰ هزار تومانی تا ۲۳۰ هزار تومانی دریافت میکنند و این در حالی است که تا دوسال گذشته فقط هزار معلول این مستمری را دریافت می‌کرده‌اند.
     
    رئیس بهزیستی دزفول تصریح کرد : به معلولان قطع نخاع علاوه بر مستمری ۱۲۰ هزار تومانی متناسب با میزان معلولیت تا ۵۰۰ هزار تومان دیگر نیز مستمری پرداخت شد.
     
    عبدی با اشاره به مرکز دارالایتام دزفول نیز گفت : ۲۰ کودک یتیم در این مرکز که تحت پوشش بهزیستی است نگهداری میشود.
     
    وی در ادامه گفت : در سال جاری ۲۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی اهدا شده و علاوه بر این ۲۵۰ بسته آموزشی و سه هزار بسته غذایی نیز بین خانواده های تحت پوشش توزیع شده است.
     
    رئیس بهزیستی دزفول در خاتمه با اشاره به طرح‌های غربالگری نیز گفت : طرح غربالگری تنبلی چشم جهت ۳۰ هزار کودک ۳ تا ۶ سال در شهرستان دزفول در حال انجام است و سیاست بهزیستی موضوع پیشگیری است .

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز404
    دیروز724
    این هفته3847
    این ماه8210
    کل486023

    1403-02-01