شنبه, ۰۷ مهر ۱۴۰۳
Saturday, 28 September 2024

    مدیر کل بهزیستی خوزستان در گرامیداشت روز مددکاری: شعار امسال، مددکاری اجتماعی و ارتقاء پایداری اجتماعی (با تمرکز بر بنیاد خانواده) است.

    مدیرکل بهزیستی خوزستان در همایش گرامیداشت روز مددکاری اجتماعی و تجلیل از مددکاران نمونه بهزیستی که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مدیرکل اموربانوان استانداری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و مددکاران در تالار مهتاب اهواز برگزار شد گفت: شعار امسال، مددکاری اجتماعی و ارتقاء پایداری اجتماعی (با تمرکز بر بنیاد خانواده) است.

    54

              به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان غلامرضا صدیق راد با اشاره به نقش آموزش در تبلور و رشد انسانها افزود: مددکاران اجتماعی بهزیستی در تمامی حوزه ها با تلاش بسیار در حال فعالیت هستند و اگر با نگاه توانبخشی و توانمندسازی عمل شود، در جهت ارتقا جامعه درست قدم برداشته‌ایم.

              وی ادامه داد: توجه به شأن، منزلت و کرامت جامعه هدف، ارتقای سطح آگاهی، توانمند سازی، توجه به انجام دادن کار گروهی و آموزش مهارتهای زندگی از ارزشهای اساسی در مددکاری اجتماعی است.

              وی با بیان اینکه 20 درصد از افراد تحت پوشش دفتر زنان در کشور مربوط به استان خوزستان است تأکید کرد: مطابق اصل 144 قانون اساسی، بهزیستی خوزستان عمده فعالیت های خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است و از طریق کلینیک های اجتماعی کمبود نیروی مددکار در استان جبران شده است.

              صدیق راد همچنین افزود: عمده پرونده های ما در دفتر توانمندسازی زنان، به کلینیک ها واگذار شده و کلینیک ها با پتانسیل بالای خود خدمات تحصیلی، درمانی، حمایت های مستمر، حمایت از فرزندان چند قلو، پیگیری امور بیمه اجتماعی زنان خانه دار، هدایت زنان سرپرست خانوار و رسیدگی به معلولین ارائه می دهند.

              وی ادامه داد: در حال حاضر در دو بخش اجتماعی و توانبخشی 500 مددکار، 21 کلینیک اجتماعی، 21 اورژانس اجتماعی و 16 پایگاه خدمات اجتماعی در سطح استان مشغول فعالیت هستند و امیدواریم این فعالیت ها گسترش یابند.

    در پایان مراسم از مددکاران نمونه بهزیستی استان تقدیر شد.

    54211112

    2141

    125

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز478
    دیروز734
    این هفته5102
    این ماه15531
    کل571445

    1403-07-07

    سامانه معبر

    پوستر سامانه معبر