شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳
Saturday, 21 September 2024
    Previous Next

    کارگاه آموزشی ازدواج موفق مبتنی بر برنامه پیشگیری از جدایی در اهواز برگزار شد

    صبح سه شنبه ۸ خردادماه، کارگاه آموزشی ازدواج موفق مبتنی بر برنامه پیشگیری از جدایی و افزایش استحکام روابط زوجی (آموزشی زندگی خانواده)، ویژه صد تن از کارشناسان، مدرسان و مشاوران مراکز مشاوره حضوری دولتی و مراکز مشاوره روانشناختی غیر دولتی، برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان، صادق خجسته سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان در آیین آغاز این کارگاه گفت: ارائه مهارت های اساسی برای زوجین جوان در دوران نامزدی در راستای مراقبت از رابطه زوجی و پیشگیری از جدایی از اهداف مهم برگزاری این کارگاره است.

    وی با اشاره به اهمیت نهاد خانواده، تحکیم روابط زوجین و همچنین ضرورت و اهمیت آموزش زندگی خانواده به زوجین جوان اظهار داشت:  شرکت کنندگان در این کارگاه، درباره تحکیم و ایمن سازی نهاد خانواده، حفظ و ارتقاء کیفیت زندگی مشترک، کاهش تعارضات شدید خانوادگی، پیشگیری از جدایی و چگونگی افزایش استحکام روابط زوجین آموزش می بینند.

    خجسته افزود: ارائه محتوای آموزش ازدواج موفق برای روانشناسان و مدرسان زندگی خانواده مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی جهت ارتقاء دانش و آگاهی روانشناسان و مشاوران و ارائه محتوای آموزشی ازدواج موفق به زوجین جوان در دوران نامزدی بر پایه مهارت آموزی با هدف کاهش هیجانات منفی و افزایش هیجانات مثبت، از محورهای آموزشی کارگاه دو روزه « آموزش ازدواج موفق مبتنی بر پیشگیری از جدایی و استحکام روابط زوجی»  است.

    وی همچنین بیان داشت: در سال گذشته آموزش پیش از ازدواج برای  ۹ هزار و ۱۷۳ نفر در قالب ۳۶۶ دوره ۴ ساعته و آموزش زندگی خانواده برای 11 هزار و 35 نفر در قالب 441 دوره 4 ساعته توسط مراکز مشاوره بهزیستی، برگزار شده است.

    این کارگاه به مدت دو روز در تاریخ های ۸ و ۹ خرداد ماه به میزبانی اداره کل بهزیستی استان خوزستان  در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان اهواز   در حال برگزاریست.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز752
    دیروز583
    این هفته4691
    این ماه11181
    کل567095

    1403-06-31

    سامانه معبر

    پوستر سامانه معبر