04 ارديبهشت 1399 نظر سنجی استان * شهرستان * جنسیت * زن مرد سن * میزان تحصیلات * بیسواد زیر دیپلم دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا تعداد دفعات مراجعه ای که برای دریافت یک خدمت داشته اید * یک بار دوبار 3 تا 5 بار بیش از 5 بار علت مراجعه * امور اداری امور مددکاری رسیدگی به شکایات امورحقوقی و قراردادها اخذ یا تمدید مجوز فعالیت ملاقات با مسئولان محل مراجعه * اداره کل اداره شهرستان مجتمعات دفتر پیشخوان / نمایندگی سایر آدرس و محل اداره كل / اداره/ نمایندگی و امكان دسترسي به آن را چگونه ارزيابي مي كنيد؟ * بسیار خوب خوب متوسط بد خیلی بد نحوه برخورد و رفتار كاركنان باشما در حين ارائه خدمات چگونه بوده است؟ * بسیار خوب خوب متوسط بد خیلی بد مدت زمان طی شده جهت دريافت خدمت را چگونه ارزيابي مي كنيد؟ * بسیار خوب خوب متوسط بد خیلی بد وضعيت اطلاع رساني شامل (راهنمايي كاركنان، اطلاعيه ها،تلفن گویا،قوانین ومقررات و....) را چگونه ارزيابي مي كنيد؟ * بسیار خوب خوب متوسط بد خیلی بد وضعيت نظم و انضباط كاركنان و حضور آنان در محل كار خويش در هنگام مراجعه را چگونه ارزيابي مي كنيد؟ * بسیار خوب خوب متوسط بد خیلی بد امكانات رفاهي اداره شامل: صندلي براي مراجعين، آسانسور، سرويس بهداشتي و همچنين امكانات ويژه افراد مسن و يا معلولين و جانبازان عزيز چگونه هستند؟ * بسیار خوب خوب متوسط بد خیلی بد نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد و همکاری با شما راداشته اند مرقوم فرمایید نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسب با شما داشته اند مرقوم فرمایید. چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است، لطفاً آن را مرقوم فرمایید. (با ذکر مورد و فرد مورد نظر) به میزان رضایت خود از اداره کل/اداره شهرستان/نمایندگی /دفتر پیشخوان چه نمره ای اختصاص می دهید. (حداکثر 10 امتیاز) 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 چنانچه نظر يا پيشنهادی برای اصلاح امور داريد در اين قسمت بنويسيد: نام و نام خانوادگی (دلخواه) شماره تماس (دلخواه) ایمیل (دلخواه) من ربات نیستم * ارسال Website