شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 04 May 2024
    Previous Next

    ضیافت افطار به میزبانی انجمن جامعه معلولین استان خوزستان برگزار شد

    همزمان با شب بیستم ماه مبارک رمضان ، انجمن جامعه معلولین استان خوزستان میزبان جمعی از معلولین همراه با خانواده هایشان به صرف افطار در حسینیه شباب بستان اهواز بود.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،در این مراسم که باحضور فرماندار اهواز، مدیر کل بهزیستی خوزستان و مدیر بهزیستی شهرستان اهواز برگزار شد، حاضرین پس از مراسم جمع خوانی قرآن و عزاداری به مناسبت شب شهادت مولای متقیان و اقامه نماز مغرب و عشاء، به صرف افطار پرداختند .

    مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان در این مراسم ضمن اشاره به بخشی از  فعالیت های بهزیستی در ماه مبارک رمضان، ازجمله بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، اطعام نیازمندان و مددجویان و اهدای بسته های معیشتی به مددجویان، به درخواست ها ی تعدادی  از مددجویان و معلولان و جامعه هدف بهزیستی پاسخ داد.

    محسن حسین پور مدیر اداره بهزیستی شهرستان اهواز نیز ضمن پاسخگویی به درخواست و سوالات معلولان اعلام کرد: انشاالله با تلاش همکاران در بخش دولتی و غیردولتی تمام تلاشمان را جهت رفع مشکلات و نیازهای  افراد دارای معلولیت بکار خواهیم گرفت .

    موالی زاده فرماندار  شهرستان اهواز نیز در کنار مدیر کل بهزیستی خوزستان و مدیر بهزیستی اهواز به صورت چهره به چهره با برخی از مددجویان و مراجعین  گفتگو کرد و پیگیری  درخواست ها و مشکلات ایشان را در دستور کار قرار داد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز206
    دیروز568
    این هفته4562
    این ماه1872
    کل494698

    1403-02-15