دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday, 29 April 2024

    فراخوان تاسیس مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی مردان در اهواز

    اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد دو مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی مردان در شهرستان اهواز راه‌اندازی نماید.

    به گزارش روابط عمومی، اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد دو مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی  مردان در شهرستان اهواز راه‌اندازی نماید.

    متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ تقاضای کتبی خود را به معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان خوزستان واقع در کیانپارس، خیابان اسفند غربی،طبقه اول   تحویل و در صورت هرگونه سوال با شماره  تلفن۰۹۱۶۳۱۷۱۰۰۲ تماس حاصل نمایند.

    شرایط عمومی متقاضیان ایجاد و راه‌اندازی اینگونه مراکز به شرح ذیل است:

    ۱- کلیه اشخاص حقیقی و مؤسسات حقوقی که در اساسنامه آنها به اهداف درمان، بازتوانی و کاهش آسیب اعتیاد اشاره شده است، می‌توانند در فراخون شرکت نمایند.

    ۲- اولویت در انتخاب مؤسسه مجری در مرحله اول داشتن صلاحیت علمی و عملی، حسن شهرت و حسن سابقه برای راه‌اندازی مرکز می باشد. مجری بایستی توان مالی پرداخت حداقل سه ماه حقوق نیروهای بکارگیری شده، سه ماه بیمه و هزینه‌های جاری مرکز را داشته باشد (با عنایت به اینکه ممکن است اعتبارات با تأخیر ابلاغ گردد).

    ۳- ارائه مدارک و اسناد مثبته دال بر برخورداری از تجربه علمی و اجرایی در زمینه اعتیاد الزامی است.

    ۴- متقاضیان می‌توانند برای دریافت پروتکل تاسیس، اداره، انحلال مراکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی از بهبودیافتگان به دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری بهزیستی استان واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی،طبقه اول دفتر اعتیاد مراجعه نمایند.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز226
    دیروز500
    این هفته1636
    این ماه13959
    کل491772

    1403-02-10