یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Sunday, 28 April 2024

    پیام تبریک مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت اعیاد مسعود شعبانیه

    مدیر کل بهزیستی خوزستان در پیامی اعیاد پر برکت شعبانیه را تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان متن پیام بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    طلوع ماه شعبان، ماه رسول خدا (ص)، مطلع النور، ماه آماده‏ سازی روح برای وارد شدن به ضیافت الله وماه عشق و رحمت خداوندی و اعیاد خجسته شعبانیه است.

    سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ انسانیت حضرت ابوالفضل (ع) است که حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان "روز پاسدار" و "روز جانباز" یاد نمود.

    سوم شعبان، روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه­ ای درخشان و پرافتخار در عرصه ­های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می­کند.

    چهارم شعبان روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری­ها، مجاهدت­ها و از خودگذشتگی­های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا وسید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیرو مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

    پنجم شعبان المعظم ولادت با سعادت زین العابدین و سید الساجدین، سلاله ی پاک سیدالشهداء و عامل بقای انقلاب حسینی است که سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتندو پیام آور عجز و زبونی ظالمان شدند.

     اینجانب حلول ماه پر برکت شعبان و فرخنده میلاد با سعادت سه اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، را خدمت همه دوستداران و عاشقان اهل بیت و به ویژه جامعه هدف، همکاران عزیز شاغل در بهزیستی استان و مراکز تابعه و همکاران گرانقدر جانباز وایثار گر و خانواده های محترمشان   تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

    دکتر مهران کریمیان

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز245
    دیروز910
    این هفته5672
    این ماه13478
    کل491291

    1403-02-09