یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Sunday, 28 April 2024

    پیام مدیرکل بهزیستی خوزستان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه

    مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ،مردم را به حضور پرشور، حماسی و انقلابی در راهپیمایی باشکوه این روز تاریخی و بزرگ دعوت کرد.

    به‌گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، متن پیام به شرح زیر است:

     « بسمه تعالی »

    پیروزی شکوهمند ۲۲ بهمن ۵۷، حاصل عوامل بسیاری بود که مهم ترین آن ها ایمان به خداوند متعال، رهبری روحانی متقی و فقیه آگاه; امام خمینی (رحمه الله علیه)، اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت، استقامت و پایداری در راه خدا، تحمل مشکلات و.. بود و بر هیچ کس پوشیده نیست که جمع شدن این عوامل در ملتی موجب نزول تاییدات غیبی الهی گردیده و پیروزی آن ها بر دشمنان حتمی می شود.

    انقلاب اسلامی حرکتی اثرگذار در تاریخ ایران محسوب می‌شود، نهضت تاریخ‌سازی که معادلات را در ایران و جهان اسلام تغییر داد و نویدبخش رهایی ملتهای مسلمان و مستضعفین عالم شد؛ دهه‌ی فجر، طلیعه‌ی تحققِ اراده الهی و خواستِ مردم در تعیین سرنوشت خویش  و ۲۲ بهمن نقطه عطف این انقلاب عظیم و استکبار ستیزانه بود.

    اینک که به لطف خداوند متعال و در سایه الطاف حضرت ولی عصر(عج) در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار محوری "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" قرار گرفته ایم، همگام با ملت شریف ایران، و به همت همکاران خود در سازمان بهزیستی که مولود انقلاب اسلامی است، در تحکیم وحدت و انسجام ملی، امیدآفرینی، جلب اعتماد عمومی و تحقق شعارهای راستین انقلاب اسلامی و بالاخص در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی جامعه هدف همچون گذشته، با تمام توان گام برخواهیم داشت.

    اینجانب  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ،فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نموده و  از خانواده بزرگ بهزیستی خوزستان و همه‌ی همکاران گرانقدری که  به صورت  شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مددجویان و جامعه هدف هستند، دعوت می‌نمایم تا همگام با مردم ولایت مدار و انقلابی استان به ندای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) لبیک گفته  و یک بار دیگربا حضور پرشور، انقلابی و حماسی  در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمایند.

    مهران کریمیان

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز312
    دیروز910
    این هفته5739
    این ماه13545
    کل491358

    1403-02-09