یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Sunday, 28 April 2024

    در رسانه|یاد شهدا جامعه را در مقابل آسیب‌ها مصون می‌کند

    ایسنا/خوزستان مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: امروز جامعه ما دچار آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی است و در این شرایط، زنده نگهداشتن یاد شهدا می‌تواند ما را در مقابل این آسیب‌ها مصون بدارد.

    مهران کریمیان در یادواره شهدای منسوب به بهزیستی و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اداره‌کل بهزیستی خوزستان که امروز (۲ بهمن‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز این سعادت و افتخار نصیب سازمان بهزیستی شده است و میزبان شهید گمنام و خانواده‌های معظم شهدا هستیم. هر چه داریم از شهدا است و اگر مقام و آبرو داریم و آزاد و سربلند هستیم همه از برکت خون شهدا است.

    به گزارش ایسنا، وی افزود: این عزیزان برای دفاع از اسلام، وطن، ناموس و ولایت از همه چیز خود گذشتند و عاشقانه جان خود را فدا کردند. برگزاری چنین یادواره‌هایی شاید کمترین کاری باشد که برای این افراد انجام می‌دهیم. در این یادواره‌ها باید از ایثار، گذشت، تواضع و فداکاری شهدا و خانواده‌های عزیز شهدا گفت و از این خانواده‌ها تقدیر کرد. 

    مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و تاثیر عمیقی بر مردم جامعه دارد. امروز جامعه ما دچار آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی است و در این شرایط، زنده نگهداشتن یاد شهدا می‌تواند ما را در مقابل این آسیب‌ها مصون بدارد. 

    وی ادامه داد: امروز فرزندان ما به الگو نیاز دارند و شهدا بهترین الگو و اسوه برای فرزندان ما هستند و باید راه و پیام شهدا را به نسل جدید و نسل‌های آینده انتقال دهیم.

    کریمیان گفت: این افتخار را داریم که بسیاری از کارکنان سازمان بهزیستی از خانواده‌های معظم ایثارگر و شاهد هستند. در حال حاضر در بهزیستی استان خوزستان بیش از ۲۷۰ نفر از همکاران ما در بخش دولتی و ۵۰ نفر از کارکنان بخش غیردولتی وابسته به خانواده‌های شهدا و ایثارگر هستند. ۲۲ نفر از همکاران ما فرزند شهید و ۱۱ نفر نیز از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند.

    وی بیان کرد: دو نفر از همکاران نیز به فیض شهادت نائل آمده‌اند؛ شهید سجاد باوی که در بخش اورژانس اجتماعی فعال بود به عنوان بسیجی و برای دفاع از حرم به سوریه اعزام شد و در سال ۹۶ به درجه رفیع شهادت نائل شد. همچنین شهیده نسرین یوسفی مسئول فنی مرکز توانبخشی معلولان بود که پس از بازگشت از سفر زیارتی کربلا در سال ۹۸ در شهر حله توسط گروه تروریستی داعش به شهادت رسید.

    مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: امروز همکاران ما با افتخار راه پدرانشان را در سنگر بهزیستی ادامه می‌دهند و به محرومان و معلولان خدمت می‌کنند. در مراکز شبانه‌روزی، عزیزان ایثارگر و فرزندان شهدا خادم کودکان یتیم و محرومان و درخدمت آسیب‌دیدگان اجتنماعی هستند.

    وی ادامه داد: امروز فرزندان شهدا و ایثارگران بهزیستی با وجود اینکه حقوق پرداختی ناچیز دریافت می‌کنند و می‌توانستند در جاهای دیگر کار کنند، به عنوان مددکاران اجتماعی با عشق و علاقه در بهزیستی به محرومان خدمات می‌کنند.

    کریمیان گفت: از همه کسانی که کمک کردند این یادوراه برگزار شود، تشکر می‌کنم. امیدواریم همه ما بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا و خادم خوبی برای مردم باشیم.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز105
    دیروز910
    این هفته5532
    این ماه13338
    کل491151

    1403-02-09