یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Sunday, 05 May 2024
    Previous Next

    ۵۶ نفر از زائرین گمشده در مرز شلمچه و چذابه ساماندهی شدند

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان گفت:از آغاز خدمات رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع)در مواکب ، با همکاری هلال احمر و پیگیری مددکاران بهزیستی ، ۵۶ نفر از زوار گمشده در مرز شلمچه و چذابه ساماندهی شدند.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان مهران کریمیان افزود :خوشبختانه این افراد پس از شناسایی توسط مددکاران بهزیستی به مسیر های درست و ادامه راه تا کربلای معلا هدایت شدند.

    وی با بیان کرد:خودرو ها و تیم اورژانس اجتماعی خط۱۲۳   ،متشکل از مددکاران و روانشناسان بخش دولتی وغیردولتی بهزیستی در مواکب مستقر هستند و با انجام مشاوره ها و مداخلات اجتماعی ضمن پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،ساماندهی گمشدگان و کودکان کار را نیز بر عهده دارند.

    کریمیان یاد آور شد :بهزیستی خوزستان در مرز شلمچه و چذابه بامشارکت خیرین دو موکب مستقر نموده که همکاران دولتی وغیردولتی  به صورت شبانه روزی به زائرین عزیز خدمات رسانی می کنند.

    مدیرکل بهزیستی خوزستان  در پایان خاطر نشان کرد:  بهزیستی در موکب ها ،خدمات تخصصی نیز به معلولان ،  سالمندان ،کودکان و در راه ماندگان مانند توزیع ، تعمیر و تحویل امانی لوازم کمک توانبخشی شامل عصا،ویلچر و واکر ارائه می دهد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز523
    دیروز608
    این هفته5487
    این ماه2797
    کل495623

    1403-02-16