جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
Friday, 03 May 2024

    پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

    مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان  متن پیام به شرح ذیل است:

    بسمه تعالی

    «بهترین کارگزار آن است که از گفتن سخن حق، گرچه تلخ باشد، دریغ ننماید.» امام علی (ع)

    همه حکومت ها برای پیشبرد جامعه خود به سمت تعالی و پیشرفت می کوشند تا از کارگزاران لایق و متعهد در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و دینی بهره بگیرند؛ کارگزارانی که ضمن رعایت تقوا و ترس از خدا و توجه به آخرت، از دانش و تخصص کافی برای هدایت امور بهره مند باشند.

    با انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰، و شهادت هفتاد و دوتن از یاران دیرین امام خمینی(ره)،  شهیدان محمدعلی رجایی رئیس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر، انقلاب نوپای اسلامی با از دست دادن مردانی اهل علم و عمل و تقوا و وارستگی با سختی های تازه ای مواجه شد،دولتمردانی که با تمام توان می کوشیدند در مسیر تعالی جامعه اسلامی صادقانه گام بردارند و مردم را به عنوان ولی نعمتان خود، ارج نهند، و عمل ایشان، چراغ راه تمامی دولت های پس از ایشان بود.

    نام گذاری هفته ای به نام دولت، فرصتی است برای توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  مبنی بر اینکه "ما در هر مسئولیتی که هستیم باید با اخلاص، تلاش مناسب ، ابتکار عمل و حرکت انقلابی نیاز مردم و زمان خود را پاسخگو باشیم" و  نیز فرصت مغتنمی است برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.

    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر،فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند  را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و کارگزاران دولت، علی الخصوص کارکنان محترم و خدمتگزاربهزیستی استان خوزستان که با خدمت صادقانه در مسیر پیشرفت کشور اهتمام می ورزند تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روزافزون همه‌ی دولتمردان و خادمان مردم را از درگاه ایزد منان خواستارم. و من الله التوفیق.

    مهران کریمیان

    مدیرکل بهزیستی استان خوزستان

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز257
    دیروز639
    این هفته4045
    این ماه1355
    کل494181

    1403-02-14