چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Wednesday, 15 May 2024
    Previous Next

    فعالیت موکب بهزیستی در مرز چذابه آغاز شد

    شامگاه روز جمعه ۲۷ مرداد ،همزمان با رزمایش خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با حضور استاندار ،نماینده ولی فقیه در استان ،مسئولان استانی و موکب داران ،فعالیت موکب بهزیستی در مرز چذابه آغاز شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،استاندار خوزستان در حاشیه این رزمایش بیان کرد : خوشبختانه آنچه که برای مرز چذابه برنامه‌ریزی شده بود محقق شده؛ البته بخشی از کارها هم باقی مانده که طی چند روز آینده انجام خواهد شد.

    وی افزود: اقدامات لازم برای جاده‌ها شامل ترمیم، تعریض، روشنایی و نصب علائم انجام شده است در عین حال از وزارت راه و شهرسازی این درخواست را داریم که مسیرهای منتهی به مرز ،اتوبان شود و جداسازی به صورت کامل انجام گیرد.

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان نیز در حاشیه بازدید از موکب بهزیستی در مرز چذابه گفت: همچون سال‌های گذشته در مرز چذابه و شلمچه دو موکب توسط بهزیستی برپا شده است و گروهی از کارکنان و عشاق ابا عبدالله الحسین در هر یک از مواکب بهزیستی به زوار خدمات‌رسانی می‌کنند.

    مهران کریمیان افزود:ارائه لوازم تخصصی کمک توانبخشی مانند ویلچر، عصا و واکر به زوار نیازمند، سالمند و کودک، تعمیر ویلچر و سایر خدمات توانبخشی و استقرار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در کنار مواکب به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله خدمات تخصصصی بهزیستی است.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز199
    دیروز506
    این هفته2329
    این ماه7855
    کل500681

    1403-02-26