دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday, 29 April 2024

    پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    هر انسانی واقعا اگر بخوا هد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است و کار شما در تامین اجتماعی ارزش مضاعف دارد.

    مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

    نام گذاری ۲۵ تیر ماه به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی اقدامی ارزشمند در راستای حمایت از سخت کوشان این عرصه بوده است و تلاش این مجموعه ها و تعامل با سازمان های مردم نهاد می تواند زمینه ارتقا خدمات را فراهم آورد.

    بهزیستی و تأمین اجتماعی دو موضوع مربوط به هم هستند. تحول و توسعه اقتصادی سطح تأمین نیازهای جامعه را به عنوان یک اصل تحت تأثیر قرار می‌دهند.

    بهزیستی عبارت است از رضایت فرد از زندگی، داشتن هدف، داشتن شرایط فرهنگی و فکری مناسب و انتظاراتی که فرد براساس آنها زندگی می‌کند. بهزیستی به معنای پرورش تمام استعدادهای فرد است. بهزیستی دارای شاخص‌هایی مثل خودمختاری، تسلط بر محیط، رشد شخصی، روابط مثبت با دیگران، هدفمندی در زندگی است.

    سازمان تامین اجتماعی نیز که کار خدمت رسانی به قشری تلاشگر را بر عهده دارد، در راستای ارتقای کیفیت و کمیت خدمت رسانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیرانِ تحت پوشش این سازمان و احترام به جامعه شریف کارآفرینان و کارفرمایان همه توان خویش را بکار بسته است.

    اینجانب فرا رسیدن هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی را به تمامی زحمت کشان خدوم و مهرورزان دلسوز، مسئولان، کارکنان و مددکاران این دو نهاد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم با الطاف الهی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش های مسئولان، شاهد گسترش روز افزون سلامت جسمی، روانی و ارتقای کیفیت زندگی و رفع فقر و پریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

    علی اکبر حسینی محراب
    استاندار خوزستان

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز507
    دیروز500
    این هفته1917
    این ماه14240
    کل492053

    1403-02-10