چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Wednesday, 15 May 2024

    مدیرکل بهزیستی خوزستان خبر داد:افزایش ۲۰درصدی یارانه اعتباری مددجویان بهزیستی در طرح کالا برگ الکترونیک

    مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به آغاز مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک گفت: از ۱۳ خردادماه به صورت سراسری، یارانه اعتباری دهک یک تا سه تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان افزود: در مرحله اول این طرح مددجویان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه یعنی هزینه ۳میلیون و ۲۰۰ ریال از یارانه ۴ میلیون ریالی خود با کالابرگ الکترونیک، مشمول افزایش ۲۰ درصدی اعتبار خرید کالا هستند.

    وی با بیان اینکه در این طرح کارت جدیدی برای یارانه بگیران صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار  قابل استفاده است ادامه داد: یارانه این عزیزان یک ماه زودتر از موعد مقرر واریز می‌شود و سرپرستان خانوار می‌توانند با خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده در این طرح از ۸۰ هزار تومان افزایش یارانه برخوردار شوند.

    کریمیان اظهار داشت: شیر کم‌چرب، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات(ماست پرچرب پگاه)، قند، شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.

    مدیرکل بهزیستی استان خوزستان با بیان اینکه ۶ فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، جانبو، دیلی مارکت، فروشگاه هفت، گندم طلایی و رفاه در سراسر کشور تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیکی هستند ادامه داد: در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می‌شود تا دسترسی مردم و امکان بهره‌مندی عمومی از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

    کریمیان همچنین تصریح کرد: همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از میزان اعتبار باقی مانده، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک مطلع شوند.

    وی با تاکید بر اینکه امکان استفاده از اعتبار در چند مرحله خرید وجود دارد اظهار داشت: به ‌منظور حفظ حق آزادی در انتخاب و احترام به سلایق متفاوت مشتریان، امکان خرید از میان کالاهای متفاوت با برندهای مختلف میسر شده ‌است و میزان یارانه کالاهایی که شامل این طرح هستند، از فاکتور خرید تا سقف میزان اعتبار از بخش اعتباری کارت بانکی سرپرست خانوار کسر می‌شود و مابقی مبلغ بصورت نقدی از مشتری دریافت می‌گردد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز344
    دیروز506
    این هفته2474
    این ماه8000
    کل500826

    1403-02-26