پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024

    شکایت بهزیستی از فرد توهین کننده به دستفروش دارای معلولیت دزفولی‌، و دلجویی از فرد معلول.

    شکایت بهزیستی از فرد توهین کننده به دستفروش دارای معلولیت و حضور و دلجویی رئیس بهزیستی شهرستان دزفول در منزل وی که مورد بی مهری مامور شهرداری دزفول قرار گرفته بود.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، فریدون عبدی، ریٔیس اداره بهزیستی دزفول در این خصوص گفت: با توجه به ماده ۲۳ قانون جامع حمایت از معلولین، روز شنبه از فردی که رفتار زشتی با دستفروش معلول در دزفول داشته، پیگیریِ قضایی می کند.

    وی افزود: بر اساس این قانون به طور قاطع از فرد معلول حمایت می‌شود و حتی اگر این فرد بدون سیر مراحل اداری، اقدام به دست فروشی کرده اما باز هم این قانون اجازه چنین برخوردی با وی نمی‌دهد.

    عبدی اضافه کرد: در شهرستان، هزاران نفر در حال دستفروشی هستند اما آیا مشکل فقط این فردِ معلول است؟

    رئیس اداره بهزیستی، ضمن تکذیب غیر بومی بودن این فردِ معلول گفت: این فرد، بیش از ۲۰ سال است که تحت پوشش بهزیستی دزفول بوده است. 

    وی در خاتمه گفت: آدرس و محل زندگی این فرد شناسایی شده و طی حضور مسئولان بهزیستی شهرستان دزفول در محل زندگی وی ضمن دلجویی از او، مقدمات فراهم کردن مکانی جهت فعالیت شغلی وی انجام شد. همچنین مبلغ ۵ میلیون تومان جهت افزایش سرمایه و خرید اجناس بیشتر از سوی بهزیستی به این فرد پرداخت می‌شود.

    شایان ذکر است، روز گذشته، چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۹ انتشار فیلمی در فضای مجازی،  از برخورد پیمانکار اجراییات شهرداری دزفول با فرد دستفروش معلول، واکنش هایی را به دنبال داشت.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز302
    دیروز424
    این هفته2179
    این ماه9674
    کل475954

    1403-01-09