پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024

    پیام مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان (26 مردادماه)به میهن عزیز اسلامی پیامی صادر کرد.

    متن پیام بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    آزاده در همه حال آزاده است. اگر بلا و سختی به او رسد، شکیبایی ورزد و اگر مصیبت ها بر سرش فرو ریزند، او را نشکنند، هرچند به اسیری افتد و مقهور شود و آسایش را از دست دهد و به سختی و تنگ دستی افتد. چنان که یوسف صدیق امین، به بندگی گرفته شد و مقهور و اسیر گشت، ولی این همه به آزادگی او آسیب نرساند.

    امام صادق(ع)

    26 مردادماه سالروز بازگشت سرافرازانه دلیر مردانی است که پس از تحمل سالهای مشقت بار اسارت قدم به خاک پاک سرزمین عزیزمان گذاشتند و فرصتی ارزنده برای پاسداشت مقام شامخ انسان های والایی است که بنا به قول مقام معظم رهبری«دام ظله» " صبر و استقامت ایشان به اسلام آبرو بخشید".

    آزادگان دلاور، با الهام از زندگی صبورانه ائمه اطهار، دوران دشوار اسارت را با سرافرازی و شکوه پشت سرنهادند و با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و توانستند با ایستادگی  رنج و غربت دوران دشوار اسارت را پشت سرنهاده و الگو و افتخار میهن خویش باشند.

    اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی و با تاسی از آیه شریفه ی " رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ" ، ضمن تبریک این روز عزیز به همه  آزادگان سرافراز و همکاران آزاده بهزیستی ، از خداوند منان مسئلت می نمایم آلام و رنجهای دوران اسارت و روزهای مشقت بار چشم انتظاری خانواده گرانقدرشان را ذخیره آخرت قرار داده و به پاس تلاش و سعی بی‌دریغ این عزیزان در به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی  و استمرار بخشیدن به این تلاش‌ها پس از گذشت سال‌های جنگ تحمیلی تا به امروز تشکر و قدردانی می‌ نمایم،امید که در مسیر رضای الهی و خدمت به خلق همچون گذشته موفق و منصور باشید.  ومن اللّه التوفیق وعلیه التکلان.

    غلامرضا صدیق راد

    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز466
    دیروز424
    این هفته2343
    این ماه9838
    کل476118

    1403-01-09