شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Saturday, 27 April 2024

    جلسه هماهنگی و تعامل بین بخشی اداره بهزیستی و اداره تعاون شهرستان دزفول برگزار شد

    صبح امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه جلسه هماهنگی و تعامل بین بخشی اداره بهزیستی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول، با حضور سرپرست اداره بهزیستی ، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مددکاران و مسئولین فنی فعال در امر تشکیل گروه همیار زنان سرپرست خانوار این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خوزستان، نورمحمد پیلوار سرپرست بهزیستی شهرستان دزفول ضمن اعلام این خبر بیان داشت: بررسی موانع و مشکلات ثبت تعاونی گروه های همیار زنان سرپرست خانوار و نیازمندی های تولیدکنندگان، هدفمند کردن فعالیت های گروه های همیار تازه تاسیس بنا بر بازار کار بومی و آموزش و برنامه ریزی مددکاران و مددجویان در این زمینه و اولویت بندی مشاغل درآمد زا شناسایی شده جهت ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان از جمله مسائل مطرح در این جلسه بود.

    وی ادامه داد: شناسایی گروه های هدف متقاضی اشتغال و کارآفرینی، تقویت فروش زنجیره ای و تسهیل روند استفاده از تسهیلات کم بهره اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی از دیگر مسائلی است که در این جلسه بررسی شد.

    پیلوار همچنین افزود: در حال حاضر ۶ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در زمینه صنایع دستی، پخت نان محلی و باشگاه ورزشی در سطح شهرستان  مشغول  فعالیت هستند و ۲ گروه همیار دیگر نیز به زودی کار خود را  در زمینه خیاطی و گیوه بافی آغاز خواهند کرد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز778
    دیروز821
    این هفته5295
    این ماه13101
    کل490914

    1403-02-08