یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Sunday, 28 April 2024

    حضور مددجویان و توان یابان بهزیستی خرمشهر در نمایشگاه "فردابه توان تو"

    امروز ۲بهمن ماه، همزمان با میلاد امام نهم شیعیان حضرت امام جواد(ع) نمایشگاه بزرگ خانواده اروند با شعار "فردا، به توان تو" با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، أئمه ی دو شهرستان خرمشهر و آبادان، مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،رئیس اداره بهزیستی خرمشهر در این باره گفت: در این نمایشگاه ۱۵ نفر از افراد تحت پوشش اداره بهزیستی خرمشهر، دو مرکز حرفه آموزی روزانه و همچنین انجمن ها و مؤسسات معلولین حضور دارند که با تولیدات و صنایع دستی خود موجب رونق این نمایشگاه شده اند.

    مدینه عیدانی بیان کرد: یکی از غرفه های این نمایشگاه محل استقرار واحد اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی خرمشهر و آبادان، با هدف آگاه‌سازی جامعه در خصوص آسیب های اجتماعی و  معرفی شماره ضروری ۱۲۳ به اقشار مختلف خصوصاً بانوان و همچنین تیم محب نیز در کنار واحد اورژانس اقدام به ارائه خدمات روانشناختی و معرفی و آشناسازی جامعه با فعالیت های خود می کند.

    وی افزود: تیم بینایی سنجی واحد پیشگیری بهزیستی خرمشهر نیز به منظور پیشگیری از تنبلی چشم ،در این محل به صورت  رایگان  غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ ساله را انجام می دهند .

    شایان ذکر است، این نمایشگاه  از دوشنبه ۲ بهمن ماه لغایت ۱۰ بهمن از ساعت ۱۶ الی ۲۲  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد اروند پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز188
    دیروز910
    این هفته5615
    این ماه13421
    کل491234

    1403-02-09