دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday, 29 April 2024

    نشست شورای مشارکت‌ های مردمی بهزیستی در مسجدسلیمان برگزار شد

    روز شنبه ۲۱ مرداد ماه ،جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی  با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستان مسجد سلیمان در محل فرمانداری برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، محسن،رضایی رئیس بهزیستی مسجدسلیمان در این جلسه عنوان کرد:ما با رشد سه برابری در جذب مشارکتها نسبت به سال قبل روبرو شده ایم که جای امیدواری است.

    رضایی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ مشارکت مردمی در امور مختلف اظهار داشت:با توجه به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس از سایر  ادارات تقاضا داریم در راستای جذب مشارکت های مردمی مشارکت بیشتری داشته باشند.
     
    وی ادامه داد:ادارات شهرستان در همین راستا باید همه تلاش خود را بکنند و امکانات لازم در این خصوص برای پیشبرد اهداف حوزه مشارکت های مردمی را به میدان بیاورند.

    در ادامه این جلسه فرماندار مسجدسلیمان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات  بهزیستی بیان کرد:نیاز است شرکت های مستقر در منطقه مثل پتروشیمی وکارخانه سیمان در تشکل های داخلی و نیروی انسانی خود پرسنل خیر و فعال در حوزه مشارکت های مردمی و عمومی را شناسایی و فعال کنند. 

    مولایی افزود :هلال احمر در حوزه جبران هزینه درمان مددجویان و افراد نیازمند،همانند گذشته باید تسریع لازم را داشته باشد تا بخشی از دغدغه این نیازمند برطرف شود. 

    هچنین،شهرداری شهرستان نیز خبر داد:در راستای اهداف بهزیستی و با کمک سایر ادارات مربوط به مددجوهای عزیز خدمات مورد نیاز را ارائه خواهیم داد و جهت همکاری با اورژانس ۱۲۳ آمادگی کامل را داریم.

    IMG 20230812 WA0022

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز246
    دیروز500
    این هفته1656
    این ماه13979
    کل491792

    1403-02-10