پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 18 April 2024

    به مناسبت هفته بهزیستی؛ دیدار صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با کارکنان بهزیستی بهبهان

    به مناسبت هفته بهزیستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با رئیس و کارکنان بهزیستی این شهرستان دیدار و این هفته را تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،دیدار صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان سرهنگ پاسدار خیران پور با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان بهبهان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی انجام گرفت.


    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان اظهار داشت : خدماتی که بهزیستی به جامعه هدف و تحت پوشش میدهد از برکات انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هست که باید قدر دان باشیم.

    وی افزود : بهزیستی یکی ادارات مهم که با اخلاص در حال خدمات رسانی به خانواده تحت پوشش هست که تاکنون تاثیر گذار و قابل تحسین بوده است.

    وی با اشاره به همکاری بسیج با اداره بهزیستی گفت: سپاه و بسیج با اخلاص در کنار بهزیستی است و از هر گونه کمک رسانی جهادی دریغ نخواهد داشت و خدمت در این راه جای افتخار دارد.

    سرهنگ پاسدار خیران پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان عنوان کرد : از تلاش های با ارزش رئیس و کارکنان بهزیستی بهبهان که در حال خدمات رسانی هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می شود .

    در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اهداء تقدیرنامه به رئیس اداره بهزیستی،  برای ایشان و پرسنل این اداره  در راه خطیر خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز576
    دیروز455
    این هفته2632
    این ماه6995
    کل484808

    1403-01-30