پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024

    دررسانه| بهره‌مندی ۱۶۵۲ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی خرمشهر از نوشت افزار

    خرمشهر- رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: در سال تحصیلی جاری، یک هزار و ۶۵۲ دانش آموز تحت حمایت این اداره از نوشت افزار لازم برای تحصیل بهره‌مند شدند.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،لیلا هفت‌جوش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بر اهمیت حمایت دانش آموزان در زمان بروز ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری، یک هزار و ۶۵۲ دانش آموز (۹۰۸ نفر در مقطع ابتدایی و ۷۴۴ نفر دیگر در مقطع متوسطه) تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر از لوازم التحریر لازم برای تحصیل بهره‌مند شدند.

    وی با بیان اینکه این لوازم از سوی منطقه آزاد اهدا شده است، ارزش این لوازم را ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: قیمت هر پکیج از این لوازم التحریر تقریباً ۵۰۰ هزار ریال است که در هر پکیج انواع دفتر، مدادتراش، پاک‌کن، مداد رنگی و غیره وجود دارد.

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر بیان کرد: حمایت از دانش آموزان نیازمند چند سالی است که توسط سازمان منطقه آزاد اروند و با همکاری ادارات بهزیستی و کمیته امداد شهرستان‌های منطقه اروند و در راستای کمک به این افراد و خانواده‌های اقشار آسیب‌پذیر و همچنین و به منظور کاهش مشکلات دانش آموزان در مراحل تحصیلی، در حال اجراست.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز54
    دیروز613
    این هفته2544
    این ماه10039
    کل476319

    1403-01-10