جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday, 19 April 2024

    در رسانه | انعقاد تفاهم‌نامه ۲ جانبه همکاری میان اداره بهزیستی و فنی و حرفه‌ای اندیمشک

    بیروم‌وند از انعقاد تفاهم‌نامه ۲ جانبه همکاری میان اداره بهزیستی و فنی و حرفه‌ای اندیمشک خبر داد و گفت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم‌نامه، کمک به خانواده‌های نیازمند بدون درآمد ثابت است که به دلیل نداشتن حرفه و شغل نیاز به اشتغال مستمر دارند.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان «فرحناز بیروم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از انعقاد تفاهم‌نامه ۲ جانبه همکاری میان اداره بهزیستی و فنی و حرفه‌ای اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها و افراد بهبود یافته از اعتیاد منعقد شد.

    رئیس اداره بهزیستی اندیمشک با اشاره به اینکه هدف اصلی از انعقاد این تفاهم‌نامه کمک به خانواده‌های نیازمند بدون درآمد ثابت است که به دلیل نداشتن حرفه و شغل نیاز به اشتغال مستمر دارند افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شده آموزش افراد معرفی شده بر عهده سازمان فنی و حرفه‌ای و پرداخت هزینه‌ها نیز بر عهده اداره بهزیستی باشد.

    وی اذعان کرد: در راستای این تفاهم‌نامه، ۳۰ مددجو به اداره فنی و حرفه‌ای معرفی شدند که کلاس‌های آموزشی برای آنها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز438
    دیروز663
    این هفته3157
    این ماه7520
    کل485333

    1403-01-31