جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday, 19 April 2024

    آغاجاری|۱۵۰ بسته لوازم التحریر بین مددجویان بهزیستی توزیع شد

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان آغاجاری از توزیع ۱۵۰ بسته کامل لوازم التحریر بین خانواده های نیازمند و معلولان تحت پوشش خبرداد و گفت:در راستای پویش ایران همدل وبا همت خیرین و همچنین شرکت بهره برداری نفت تعداد ۱۵۰ بسته کامل لوازم التحریر شامل کیف ، انواع دفتر ،مداد رنگی ،انواع خودکار، مداد و ... به ارزش ریالی هر بسته ۱میلیون و 500هزار ریال تهیه و بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی  استان خوزستان صادق ضیایی نژاد  ضمن تشکر از کلیه خیرین محترم که در این شرایط سخت یاریگر خانواده بزرگ بهزیستی هستند افزود : 80دانش آموز در حوزه اجتماعی و 88 دانش آموزمعلول در حوزه توانبخشی ونیز 12 دانشجو تحت پوشش بهزیستی آغاجاری هستند که با توجه به شرایط سخت کنونی، نیازمند همدلی و همراهی کلیه عزیزان در راستای تحقق عدالت اجتماعی و دستگیری از نیازمندان هستیم .

    وی بیان کرد : در سال ۹۹ و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و گره گشایی از آحاد جامعه ، بویژه نیازمندان ، بسته های معیشتی از طرق مختلف تهیه و بین خانواده ها توزیع شد .

    ضیایی نژاد گفت: این موضوع یک وظیفه و حجت شرعی است که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد و همه وظیفه داریم در راستای تامین نیاز های اولیه خانواده ها و نیازمندان واقعی که زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی هستند از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم .

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان آغاجاری در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص رفع کامل ویروس کرونا افزود : سازمان بهزیستی به عنوان یکی از سازمان های متولی رفاه اجتماعی در همه شرایط دست یاری  کلیه خیرین و نیکو کاران ، به عنوان شرکای اجتماعی، را می فشارد  و با همراهی این عزیزان ، در راستای ارتقا سطح زندگی و کاهش آسیب در جامعه تلاش می کند.

    IMG 20201004 WA00201

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز385
    دیروز663
    این هفته3104
    این ماه7467
    کل485280

    1403-01-31