پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024

    خوزستان|حضور عوامل برنامه تلویزیونی"عصر جدید" و فاطمه عبادی در جمع کودکان تحت حمایت بهزیستی خوزستان

    عوامل عصر جدید و فاطمه عبادی هنرمند خوش ذوق و شایسته خوزستانی، راه یافته به مرحله نهایی برنامه عصر جدید در جمع کودکان تحت حمایت بهزیستی در اهواز حضور پیدا کردند.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان ظهر  امروز مراسم تقدیر از فاطمه عبادی هنرمند خوزستانی راه یافته به مرحله نهایی برنامه تلویزیونی عصر جدید، به میزبانی اداره کل بهزیستی خوزستان در تالار شهر اهواز با حضور عوامل برنامه عصر جدید، جمعی از مسئولین استانی و کودکان تحت حمایت بهزیستی خوزستان برگزار شد.

    معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه عصر جدید و تبریک به خانم عبادی برای راهیابی به فینال این مسابقه گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستگاه های متولی سلامت اجتماعی در قانون ششم توسعه وظایف متعددی را بر عهده دارد که یکی از مهم ترین آنها حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست و بدسرپرست است.

    محمدرضا عباسی با اشاره به فعالیت 12 مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در سطح استان بیان داشت: قریب 180 کودک در این مراکز نگهداری می شوند و همچنین ماهانه هزینه معیشت به 300 کودک بازتوان شده از مراکز نگهداری پرداخت می شود.

    وی افزود: علاوه بر این 6 مرکز حمایتی کودک و خانواده ویژه  کودکان کار و خیابان  تحت نظارت بهزیستی خوزستان در شهرستان های اهواز، آبادان، دزفول، اندیمشک و مسجدسلیمان فعالیت می کنند.

    عباسی با اشاره به وجود کودکان مستعد در مراکز بهزیستی عنوان کرد: کشف و شکوفایی استعداد کودکان بی سرپرست، بدسرپرست و معلولی که در مراکز ما نگهداری می شوند همواره یکی از دغدغه های اصلی مسئولین بهزیستی استان بوده است و امیدواریم به همت جامعه فرهیخته و هنرمند استان و برنامه عصر جدید  در این راه گام های موثری برداریم.

    در ادامه این مراسم ایمان قیاسی مجری برنامه عصر جدید ضمن تشکر از بهزیستی خوزستان  اظهار کرد: اجراهای خانم عبادی در  برنامه نشان داده است انسان دغدغه مندی است که به موضوعاتی چون ریزگردها،  کودکان سرطانی و کودکان کار پرداخته است.

    وی با اشاره به اینکه عصر جدید سعی در شناسایی افراد با مهارت ها و استعدادهای مختلف در سراسر کشور را دارد توضیح داد: برنامه ما راهی فرهنگی را آغاز کرده تا به کمک آن افراد بتوانند در  مسیر توانایی های خود مشغول به فعالیت شده و اشتغالزایی کنند.

    قیاسی همچنین افزود: از مسئولین استانی انتظار می رود از پتانسیل خانم عبادی برای جذب خیرین و همچنین آموزش کودکان استفاده شود زیرا کسب حداکثر آرای مردمی توسط ایشان، نشان از اقبال به هنر و سرگرمی در این کشور دارد.

     معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز با تبریک به خانم عبادی، به نوآوری برنامه عصر جدید اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص های مهم پیشرفت در کشور، بهایی است که به علم و هنر داده می شود و برنامه های نوآورانه ای چون عصر جدید به رشد خلاقیت در جامعه کمک می کند.

    علی حسین حسین زاده با تأکید بر کمبود زیرساخت های موجود و فراوانی استعدادها در سطح استان یادآور شد: امروز مسئولیت ما بیشتر از گذشته است و تلاش می کنیم بستری فراهم شود تا خانم عبادی بعد از مسابقه بتوانند کارگاه هایی در سطح استان برگزار کنند. 

    فاطمه عبادی هنرمند نقاش ماهشهری نیز ضمن تشکر از عوامل برپایی این مراسم بیان کرد: هنرمندان بسیاری در سطح استان خوزستان وجود دارند که به دلیل ضعف امکانات و نبودن بستر کافی شناخته شده نیستند و انتظار می رود مسئولین با حمایت و فراهم کردن شرایط و امکانات کافی به جامعه هنری و فرهنگی استان هویت تازه ببخشند.

     در پایان مراسم از خانم عبادی و عوامل برنامه عصر جدید تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به ایشان اهدا شد.

     

       

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    دیده بان (سامانه نظارت مردمی)

    Dideban

    مکان ما روی نقشه

    حقوق شهروندی

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز430
    دیروز424
    این هفته2307
    این ماه9802
    کل476082

    1403-01-09

    نماد درگاه پرداخت اینترنتی