جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Friday, 29 March 2024

    لزوم ارائه آموزشهای به روز به مراکزغیر دولتی تحت نظارت

    مدیر کل بهزیستی خوزستان:

    لزوم ارائه آموزشهای به روز به مراکزغیر دولتی تحت نظارت
     
    مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در جلسه آموزشی ویژه مسئولان و مددکاران مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی بیان کرد: به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف باید به مسئولان و مددکاران مراکز غیر دولتی تحت نظارت آموزشهای به روز ارائه شود.

    غلامرضا صدیق راد افزود: پس از این دوره ها باید موارد آموزش داده شده در مراکز عملیاتی شود و در صورت عدم رعایت استانداردها از سوی مراکز ضمن برخورد قانونی نسبت به قطع ادامه فعالیت مراکز متخلف اقدام خواهد شد و مراکزی که بر اساس انتظارات و دستور العمل ها و یا فراتر از آن عمل کنند را تقویت و حمایت می کنیم.

    وی خاطر نشان کرد: تیم های بهزیستی به صورت مرتب و مستمر از مراکز تحت نظارت بازدید می کنند و تمام تلاش ما این است که در همان مراحل انجام مصاحبه اولیه پاسخگوی ارباب رجوع باشیم.

    صدیق راد در پایان تاکید کرد: مددکاران باید با معلولان و مددجویان نه فقط همزبانی بلکه همدلی کنند و در این راستا قدم مثبت و اثر بخشی برای مددجو بردارند.

    معاون توانبخشی بهزیستی استان خوزستان نیز در ادامه با بیان اینکه در این دوره بیش از 80 نفر از مدیران و مددکاران مراکز و کلینیکهای مددکاری و مجتمعات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی حضور دارند گفت: اغلب فعالیتهای بهزیستی به بخش غیر دولتی واگذار شده که این امر باعث ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و صرفه جویی در اعتبارات دولتی شده است.

    ااتا

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز196
    دیروز613
    این هفته2686
    این ماه10181
    کل476461

    1403-01-10