جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday, 19 April 2024

    حضرت آیت اله دکتر حیدری :سازمان بهزیستی موجب توازن در جامعه می شود

    حضرت آیت اله دکتر حیدری :

    سازمان بهزیستی موجب توازن در جامعه می شود

    حضرت آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در آیین مراسم سالروز آزاد سازی هویزه که در سالن اداره ارشاد شهرستان هویزه و به همت اداره بهزیستی این شهرستان برگزار گردید ضمن تشکر از مدیر کل و مسئولان بهزیستی شهرستان بجهت ارائه خدمات به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بیان داشت: قوانین اسلام مثل خمس و زکات در جهت جلوگیری از تجمیع ثروت بوده و رسالت سازمانهای حمایتی مثل بهزیستی رسیدگی به اقشار نیازمند است لذا ما باید قدر این سازمانها را بدانیم که موجب توازن در جامعه می شوند .

    ایشان اظهار داشت: یکی از این راهها این است که موسسات خصوصی و خیرین به صورت سازماندهی شده موسسات خیریه راه اندازی نموده و از این طریق به نیازمندان خدمات ارائه نمایند تا بتوانیم جامعه ای علوی و مهدوی داشته باشیم.

    آیت اله حیدری در ادامه افزودند:یکی از هنرهای برجسته پیامبر گرامی اسلام (ص) این بود که انسانهای عصر جاهلی را از انحطاط به مقام والای انسانیت رساند و از انسان متوحش انسان متعالی تربیت نمود.

    ایشان در پایان بیان داشت:اگر مال و امکانات در اختیار یک طبقه و افراد خاص باشد انفجار اجتماعی صورت میگیرد ،لذا باید بذل و احسان سرلوحه قرار گیرد تا همه اقشار جامعه از این امکانات بهرمند گردند و سازمان بهزیستی این ماموریت را با کمک خیرین و سایر سازمانها می تواند انجام داده و تا حدودی توازن در جامعه حاکم گردد.

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز75
    دیروز724
    این هفته3518
    این ماه7881
    کل485694

    1403-02-01